1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We read a newspaper."

"We read a newspaper."

Çeviri:Biz bir gazete okuruz.

March 2, 2014

28 Yorum


gl146

Bence ümidi kesmeyin


2161

biz gazete okuruz


AytaSu

Yazım yanlışı olunca kabul etmiyor d Salak dualingo mıdır nedir


[aktif olmayan kullanıcı]

    o zaman bu uygulamayı kullanmayabilirsiniz


Tugcetinkkaya

    "We reads a newspaper" yaptım doğrusu "we read a newspaper" neden reads değilde read


phenix.4

    fiillere gelen s takısı he,she,it'te oluyor we ise read olarak kalır


Kaan165849

    Çünkü Read zaten geniş zamani kapsar s takisina gerek yoktur. We reads olmaz. Zaten anlamsizdir. He reads newspaper olabilir They reads newspaper olabilir Fakat We reads olmaz Biz okurlar anlaminda olur. Ama We read dersen biz okuruz demiş olursun. Umarım anlstabildim


YalnzKedi

    We , I they gibi sözlerde Read olur ama,She,He,İt gibi cümle kalıplarında Reads olur iyi dersler :)


berk6542

    abi illada (Biz bir gazete okuruz yazman gerekiyo)


selin766523

    Uff sacmalamasın bu duolingo da yaa birsey kabul etmiyor


Muhammedem401209

    "We read a newspaper." Biz bir gazete okuruz


emjoetd

    "Biz gazete okuruz" da kabul oluyor sıkıntı yok


AZRAGNEL

    ben uygula mayı çok sevdim doulingo da öğrendiklerim derslerde işe yarıyor


Ceyda91486

    Oğlanlar e kızlar okurlar


fatma532884

    Yanlis tercume etmisler


NAZZCAN4

    Sizde de yanlış oldumu


EFE396985

    Okuyom lmu dovücem ya


HseyinGr5

    Ben bir gazeteyi okuruz yazdim ha gazateyi ha gazate NE FARK EDERRRR


kaan748350

    Bazen yorum yazilmiyo


Kaan311

    Ümidinizi kesmeyin arkadaşlar


nisa189892

    sorular kolay ama yanliş basiyorum bazen


IrfanBalc2

    Kaç kere Newspaper diyorum kabul etmiyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.