"I do not know exactly what is happening."

Çeviri:Ben tam olarak ne olduğunu bilmiyorum.

March 2, 2014

11 Yorum


merGkdoan

"tam olarak ne oluyor bilmiyorum" şeklinde çevrilememesinin sebebi nedir?

June 11, 2014

godemi

"Tam olarak ne oluyor bilmiyorum" olayın tamamını bilmediğiniz (hiçbir fikrinizin olmadığı) anlamına gelir ancak "Ne olduğunu tam olarak bilmiyorum" olayı bildiğiniz ancak tamamını bilmediğiniz anlamına gelir.

July 9, 2018

MeltemYazc

Ne oldugunu tam olarak bilmiyorum. Cevabiminda doğru olmasi gerekiyor?

March 2, 2014

Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. buradan yazmak yerine eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanırsanız seviniriz. İyi dersler!

comment/1416077

March 2, 2014

bretonica

raporluyorum eklerseniz sevinirim.

October 29, 2014

CevaBveremedi

Arkadaşlar eğer devrik bir cümle yazarsanız büyük ihtimalle kabul etmez bu yüzden cümleleri devrik yazmayalım bu cümle ben tam olarak ne olduğunu bilmiyorum olarak çevirilir

September 13, 2018

irfan886690

gerçekte ne oluyor bilmiyorum? kabul edilmeliydi.

January 15, 2017

gizemli0

Bildigim kadariyla ne oldu derken did kullanilmiyor.what happened diye soyleniyor

October 20, 2016

godemi

İlk olarak zaten cümlede "did" yok, şimdiki zaman hali "do" var. İkinci olarak "do" "I do not know" için kullanılmış, ne olduğunu sormak için değil.

July 9, 2018

Erkmen538248

"Tam olarak ne oluyor bilmiyorum" yazdim kabul etmedi

September 21, 2017

Rana00001

Aslında ne olduğunu bilmiyorum yazdım kabul etmedi

January 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.