1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I do not know exactly what i…

"I do not know exactly what is happening."

Çeviri:Ben tam olarak ne olduğunu bilmiyorum.

March 2, 2014

12 Yorum


merGkdoan

"tam olarak ne oluyor bilmiyorum" şeklinde çevrilememesinin sebebi nedir?


godemi

"Tam olarak ne oluyor bilmiyorum" olayın tamamını bilmediğiniz (hiçbir fikrinizin olmadığı) anlamına gelir ancak "Ne olduğunu tam olarak bilmiyorum" olayı bildiğiniz ancak tamamını bilmediğiniz anlamına gelir.


MeltemYazc

Ne oldugunu tam olarak bilmiyorum. Cevabiminda doğru olmasi gerekiyor?


Selcen_Ozturk

bu alternatif eksik olmus. buradan yazmak yerine eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanırsanız seviniriz. İyi dersler!

comment/1416077


bretonica

raporluyorum eklerseniz sevinirim.


HackDediTek7

Arkadaşlar eğer devrik bir cümle yazarsanız büyük ihtimalle kabul etmez bu yüzden cümleleri devrik yazmayalım bu cümle ben tam olarak ne olduğunu bilmiyorum olarak çevirilir


irfan886690

gerçekte ne oluyor bilmiyorum? kabul edilmeliydi.


gizemli0

Bildigim kadariyla ne oldu derken did kullanilmiyor.what happened diye soyleniyor


godemi

İlk olarak zaten cümlede "did" yok, şimdiki zaman hali "do" var. İkinci olarak "do" "I do not know" için kullanılmış, ne olduğunu sormak için değil.


Erkmen538248

"Tam olarak ne oluyor bilmiyorum" yazdim kabul etmedi


Rana00001

Aslında ne olduğunu bilmiyorum yazdım kabul etmedi


brahim852148

Ne olduğunu = geçmiş olabilir. Ne oluyor = şu anda Bu yüzden , Ben tam olarak ne oluyor bilmiyorum. Bana daha doğru geldi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.