A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"There is no alternative."

Fordítás:Nincs alternatíva.

4 éve

7 hozzászólás


KovcsJzsef15

Hurrá!! Már elfogadta a "más lehetőség"-et. Lassan megtanítjuk a fordítót magyarul.

1 éve

johalasz46

Már tudom, hogy nemzetközi csapat tanit, ebből adódik ! - Érdekes viszont, hogy mi a különbség a there isn't = there is not =nincs, és a there is no = nincs között?

8 hónapja

veiszi1
veiszi1

Nincs más lehetőség -> jelentettem ,mert nem fogadta el.

4 éve

sw4ll0w

Nincs "másik" megoldás ;)

2 éve

ysexdrcft

Azért kérdőjeles az alternatíva. mert a tanár a szó végén sz-et ejtett ysexdrcft.

1 éve

olina296

Szerintem az alternatíva magyarul mindenképp LEHETŐSÉG,pedig nem fogadta el.

7 hónapja

horvathgab13

Hol van benne az "other " azaz más lehetőség ! Egyszerűen nincs lehetőség !

1 hete