1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "There is no alternative."

"There is no alternative."

Fordítás:Nincs alternatíva.

March 2, 2014

8 hozzászólás


KovcsJzsef15

Hurrá!! Már elfogadta a "más lehetőség"-et. Lassan megtanítjuk a fordítót magyarul.


veiszi1

Nincs más lehetőség -> jelentettem ,mert nem fogadta el.


GerleiIstv

"Nincs választási lehetőség." változatot elfogadja.


sw4ll0w

Nincs "másik" megoldás ;)


ysexdrcft

Azért kérdőjeles az alternatíva. mert a tanár a szó végén sz-et ejtett ysexdrcft.


olina296

Szerintem az alternatíva magyarul mindenképp LEHETŐSÉG,pedig nem fogadta el.


horvathgab13

Hol van benne az "other " azaz más lehetőség ! Egyszerűen nincs lehetőség !


horvathgab13

Mért nem jó .ha az alternatíva helyett lehetőséget írtam ? Ugyanazt jelenti !!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.