"There is no alternative."

Fordítás:Nincs alternatíva.

March 2, 2014

9 hozzászólás


KovcsJzsef15

Hurrá!! Már elfogadta a "más lehetőség"-et. Lassan megtanítjuk a fordítót magyarul.

December 4, 2016

johalasz46

Már tudom, hogy nemzetközi csapat tanit, ebből adódik ! - Érdekes viszont, hogy mi a különbség a there isn't = there is not =nincs, és a there is no = nincs között?

December 9, 2017

veiszi1

Nincs más lehetőség -> jelentettem ,mert nem fogadta el.

March 2, 2014

sw4ll0w

Nincs "másik" megoldás ;)

March 31, 2016

ysexdrcft

Azért kérdőjeles az alternatíva. mert a tanár a szó végén sz-et ejtett ysexdrcft.

July 10, 2017

olina296

Szerintem az alternatíva magyarul mindenképp LEHETŐSÉG,pedig nem fogadta el.

December 25, 2017

horvathgab13

Hol van benne az "other " azaz más lehetőség ! Egyszerűen nincs lehetőség !

August 9, 2018

horvathgab13

Mért nem jó .ha az alternatíva helyett lehetőséget írtam ? Ugyanazt jelenti !!

December 1, 2018

kogu4

pr.:" I saw an alternative." Láttam egy alternatívát.

March 4, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.