1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun evi vadide."

"Onun evi vadide."

Çeviri:His house is in the valley.

March 2, 2014

13 Yorum


MehmetKesk4

Bu in the on the at the yi nasıl ayırt edeceğiz


haticesvn0_0

"in" ülke şehir mahalle gibi geniş yerleri belirtirken - de, - da anlamında kullanılır ama bu cümlede daha çok bahçenin içinde gibi bi anlamda kullanılmış "at" kullanabilmek için saat ya da özel bir adresi belirtmesi lazım.


ahmethulusikmrc

Hem bir hem de üç numaralı cevap doğru değil mi?


Meralgcmz

His house is in the valley niçin yanlış?


AkinGuzeldaglar

"Her house is in the valley" kabul edilmedi.


a_h.m.e-t

Valley burada the almasa da olmaz mı? Kabul etmedi?


ozlena

Bide bazen sadece on yazarken bazende on the oluyor fark nedir nasıl ayırt edilir


alcoholokaust

The belirli bir nesneyi veya kisiyi isaret ederken kullanilir, yada daha once uzerinde anlasilmis biyere giderken will we go to the cinema (sinemaya gidecekmiyiz) meya maya gibi anlamlarda katar. Yanlış bilmiyorsam açiklama boyle


zerzeri

Its house olan şık da doğru degil mi neden değil


kadir162319

onun evi vadinin içidedir. in the Ankara , in the İzmir oluyor da in the valley niye olmuyor. Bence üç cevapta doğru.


sipan776380

Ölüm vadisine gittim. .nasıl söyleyeceğim?


muzaffer991343

İs gereksiz ama benim bir canim gitti


mert_can_dogan

İn the yerine at the olabilir mi olmuyorsa hangisini nerede kullanıcaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.