Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She will not have a basket."

Μετάφραση:Αυτή δεν θα έχει ένα καλάθι.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


1053622034

γιατί όχι: she will has not a basket

πριν από 1 χρόνο

NickChoula

γιατί βάζουμε have και όχι has ?

πριν από 1 χρόνο

RenosGeorgiou

επειδή το will παίρνει απαρέμφατο (ρήμα χωρίς κλίση προσώπου και χρόνου): Σωστό: He will GO. Λάθος: He will GOES. Με τον ίδιο τρόπο εξηγείται γιατί βάζουμε HAVE και όχι HAS

πριν από 1 χρόνο

Sotos942459

αυτη δε θα εχει ενα καλαθι

πριν από 1 χρόνο