1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She will not have a basket."

"She will not have a basket."

Μετάφραση:Αυτή δεν θα έχει ένα καλάθι.

January 28, 2017

8 σχόλια


nioti22olga

γιατί όχι: she will has not a basket


NickChoula

γιατί βάζουμε have και όχι has ?


RenosGeorgiou

επειδή το will παίρνει απαρέμφατο (ρήμα χωρίς κλίση προσώπου και χρόνου): Σωστό: He will GO. Λάθος: He will GOES. Με τον ίδιο τρόπο εξηγείται γιατί βάζουμε HAVE και όχι HAS


martha2187

επειδη ειναι modal και περνει bare infinitive σωστα ?


jaye16

Μαλιστα


Sotos-Volos

αυτη δε θα εχει ενα καλαθι


NickChart

She will have not a basket


D_..

Αυτή η σειρά των λέξεων δεν είναι σωστή στα αγγλικά.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.