A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ezt feltételezte előtte."

Fordítás:She had assumed it.

0
4 éve

7 hozzászólás


nyusziagyar

"he had assumed it"- nem fogadta el, ez vicc.

3
Válasz4 éve

radnaitomi

Jelentetted a hibát, ugye?

3
Válasz4 éve

nyusziagyar

naná, valójában már többet foglalkozok hibajelentéssel, mint a feladatokkal. xD

5
Válasz4 éve

aptg.gabi

köszi! :D

1
Válasz3 éve

eminens2

Elfogadta: 2018.05.01.

0
Válasz3 hónapja

Geza16

...supposed...

0
Válasz2 éve

SosTnde1

Itt most hiányzika a "had" szó.

0
Válasz3 hete