"Ezt feltételezte előtte."

Fordítás:She had assumed it.

4 éve

7 hozzászólás


nyusziagyar

"he had assumed it"- nem fogadta el, ez vicc.

4 éve

radnaitomi

Jelentetted a hibát, ugye?

4 éve

nyusziagyar

naná, valójában már többet foglalkozok hibajelentéssel, mint a feladatokkal. xD

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

köszi! :D

4 éve

eminens2

Elfogadta: 2018.05.01.

5 hónapja

Geza16

...supposed...

3 éve

SosTnde1

Itt most hiányzika a "had" szó.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.