"Heb jij al kinderen?"

Vertaling:Do you have children already?

4 jaar gelden

3 opmerkingen


olaf71
olaf71

Waarom kan je niet zeggen "do you have already children?"

4 jaar gelden

LowlandPhilomath

De positionering van bijwoorden [: adverbs] is een moeilijke, aangezien ze flexibel worden gebruikt en eveneens van het bijwoord afhangt.

Already wordt gebruikt tussen je hulpwerkwoord en je hoofdwerkwoord [he has already practised his grammar]; of helemaal aan het eind van de zin [she has practised her grammar already].

Misschien heb je hier voor opvolgende zinnen wat aan: http://faculty.washington.edu/marynell/grammar/AdverbPl.html

4 jaar gelden

olaf71
olaf71

Bedankt!

4 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.