Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The lady is responsible."

Çeviri:Hanımefendi sorumludur.

4 yıl önce

9 Yorum


Eponinekaya

Lady icin neden kadini kabul etmiyor?

3 yıl önce

TheProStudent

Çünkü lady sözcüğü woman sözcüğüne oranla daha kibardır. Türkçede de bayan/hanımefendi sözcükleri ile kadın sözcüğü arasında aynı ilişki var. Anlamı tutmadığı için kabul etmemiştir.

3 yıl önce

porkan

Hanım ile kadın aynı sey degil ki. Woman olsa kadın diyebilirsin.

3 yıl önce

MahmutYazc

Cinsiyetci bi yaklasim yapiyo ama bayan nedir ya kadin olmali :)

3 yıl önce

sibelakova

hanfendi yazardım eskiden hep eskiden :D

2 yıl önce

ilker114955

bayan kelimesi eklenmeli

1 yıl önce

kuduzejder

lady aynı zamanda genç kız anlamına gelmiyor muydu?

9 ay önce

FatmaBerbe2

Sorumluluk sahibi bir hanımefendidir ' i de Hanımefendi sorumlu biridir i de kabul etmiyor . O Hanımefendi sorumlu . Yine olmuyor nedenini biliyorum ama denedim ama aslında bence nedeni çok da geçerli değil . :-D★★

6 ay önce

FatmaBerbe2

D4TAK4 HERKESI KULÜPE BEKLERIZ. LÜTFEN HERKES GELSIN. ♡ ♡ ♡ ♡

6 ay önce