A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She is nineteen and works with her mother."

Fordítás:Tizenkilenc éves, és az édesanyjával dolgozik.

4 éve

10 hozzászólás


kaktusz57

-ő tizenkilenc éves és dolgozik az anyjával-, talán ez nem ugyanazt jelenti?

4 éve

radnaitomi

De

4 éve

aptg.gabi

Jelentsd!

4 éve

BernadettH1

Ö tizenkilenc és dolgozik az ö anyjával nem jó?

4 éve

aptg.gabi

Sztem jó! Jelentsd, mert nincs megadva, h a saját édesanyjával dolgozik.

4 éve

AkosSz.

Totál magyartalan ez a fordításod. Komolyan gondolod, hogy jó ez így?

3 éve

fectroll
fectroll

Ö tizenkilenc és dolgozik az ö anyjával - She is nineteen and she works with her mother.

3 éve

M21-

Én is így írtam: Ő tizenkilenc éves és dolgozik az ő anyjával. Nem fogadta el.

4 éve

AkosSz.

Igazából az 'anyja' ragozása kifezezi, hogy kinek az anyja, így nem kell elé az ő. A mondatodban a dupla ő az amúgy is magyartalan.

3 éve

Papucska
Papucska

Mond el háromszor hangosan, és fogod érezni. :)

3 éve