"She is nineteen and works with her mother."

Fordítás:Tizenkilenc éves, és az édesanyjával dolgozik.

March 2, 2014

20 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


kaktusz57

-ő tizenkilenc éves és dolgozik az anyjával-, talán ez nem ugyanazt jelenti?


bzsbp

Szerintem már magyarul sem tesszük hozzá , hogy "éves". mindenki érti ha azt mondjuk "ő 19".


OttiliaMei

Ő tizenkilec éves és az anyjával dolgozik együtt-ez nagyon rossz fordítás?


BernadettH1

Ö tizenkilenc és dolgozik az ö anyjával nem jó?


aptg.gabi

Sztem jó! Jelentsd, mert nincs megadva, h a saját édesanyjával dolgozik.


villo27

Ott van hogy "her" vagyis az ő anyja és második ő amúgy is magyartalan


AkosSz.

Totál magyartalan ez a fordításod. Komolyan gondolod, hogy jó ez így?


fectroll

Ö tizenkilenc és dolgozik az ö anyjával - She is nineteen and she works with her mother.


M21-

Én is így írtam: Ő tizenkilenc éves és dolgozik az ő anyjával. Nem fogadta el.


AkosSz.

Igazából az 'anyja' ragozása kifezezi, hogy kinek az anyja, így nem kell elé az ő. A mondatodban a dupla ő az amúgy is magyartalan.


Papucska

Mond el háromszor hangosan, és fogod érezni. :)


villo27

Azt elfogadja ha számmal írom a tizenkilencet?


[törölt felhasználó]

    A mai magyarban egyre gyakrabban hagyják el az életkor megjelölésekor az "éves" szót: ő tizenkilenc. El kellene fogadni.


nke120132

    Viszonylag ritkán használunk vesszőt az "és" előtt. - soha!


ZsuzsaPely

    Süket a mikrofon?


Igriczi

    Ezt sem fogadja el: Ő tizenkilenc és az édes anyjával dolgozik.


AkosSz.

    Egybe kell írni, hogy "édesanyjával".

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.