1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The hat is too big for my he…

"The hat is too big for my head."

Çeviri:Şapka benim başım için çok büyük.

March 2, 2014

5 Yorum


BurakKse4

"şapka kafama çok büyük" de aynı anlama geliyor

August 23, 2015

Nizamettin3

'Fazla büyük' ile 'çok büyük' ayni anlamdadır.

March 2, 2014

Selcen_Ozturk

alternatif önerilerimizi buradan değil "problem rapor et" butonuyla yapıyoruz. http://www.duolingo.com/comment/1416077

March 2, 2014

yademin

''şapka benim başıma çok büyük'' kabul edilmeli türkçe'de böyle söylenir

August 10, 2019

Berra491012

kabul edilmeli

October 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.