1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Your sandwiches"

"Your sandwiches"

Tłumaczenie:Wasze kanapki

March 2, 2014

15 komentarzy


nieznam1

Przestańcie narzekać słychać dobrze a jak nie to czytaj i po sprawie


iwan_andrzej

Dlaczego your, a nie yours?


Martyna521969

1. The sandwiches are yours.

2. You eat your sandwiches.

Your używamy, kiedy mówimy o twoich kanapkach, a yours kiedy chcemy zaznaczyć na końcu zdania, że te kanapki są twoje.


Jack539872

Dlaczego "wasze kanapki", oznaczone są jako błędna odpowiedź?


br0d4
Mod

"Wasze kanapki" to poprawna odpowiedź, jeśli poprawna odpowiedź jest odrzucana, to trzeba to raportować "Moja odpowiedź powinna zostać zaakceptowana". Takie raporty informujące o odrzuceniu poprawnej odpowiedzi można potem przekazać do programistów Duolingo, aby szukali przyczyny błędu - a zgłoszeń w dyskusji nie można.


Martyna0910

Poniewaz trzeba odpowiadac po angielsku


Irena298280

Yous sandwiches odrzucilo.


br0d4
Mod

I słusznie, powinno być your.

EDIT: Zaraz zaraz, chyba miałaś przetłumaczyć na polski? W takim razie powinnaś odpowiedzieć "Wasze kanapki" lub "Twoje kanapki".


AnnBart

Tam nie było przetłumaczyć z j.ang.,tylko do wyrazu sandwiches dopasować odpowiednie : your, yours lub you


br0d4
Mod

Mogły być różne ćwiczenia: z jednego zdania w kursie Duolingo tworzy automatycznie kilka różnych ćwiczeń.


Wiktoria333647

Yous? Nie ma czegoś takiego jest,, yours"


LAMUSEK112

Your sandwiches znaczy wasze kanapki


Maria838060

Nipisałam poprawnie Your sandwiches Podano , że błędnie


Stefania961582

Polska wymowa sandwiches okropna ciagle mam kłopoty.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.