1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Pirinç ana mahsüldür."

"Pirinç ana mahsüldür."

Çeviri:Rice is the main crop.

March 2, 2014

7 Yorum


adnan.25

The rice niye kabul edilmedi


mustafa980796

Neden the main crop dedik? Rice is main crop neden olmaz?


SerenayAkg4

Çünkü main crop ifadesi ona tekillik ve vurgu katar. Bir adet main crop olabilir.


ArifTuncay

kastedilen ana ürün ifadesi "bilindiği için"


postitme

the rice is main crop > neden yanlış, benim için vurgulanan pirinç, ana mahsül değil?


Murat727719

the main cort is rice


Ekrem577902

neden the rice is main crop olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.