1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the issue?"

"What is the issue?"

Çeviri:Sorun nedir?

March 2, 2014

24 Yorum


HasanAKSOY

issue kısmında konu cevabını kabul etmeliydi


emirxmertoglu

hayırdır birader yazdım kabul etmedi :S


ozcelikltd

""What is the matter / problem"" Daha yaygin bir kullanim diye biliyorum. . Dogru mudur. .


Lalisa.manoban56

Doğrudur. Fakat bu kullanım da yanlış değildir.


SerkanPehl1

Problem nedir? neden kabul edilmedi?


alsusa

"Olay nedir?" niçin yanlış.


Lalisa.manoban56

'Olay' kelimesi yerine farklı kelimeler kullanılabilir


cevher3

issue konu değil miydi


zizey

Kabul edilebileceğini düşündüğünüz cevapları buraya yazmak yerine rapor ederseniz daha iyi olur.


DignityCons

Mesele nedir bilader ? :)


htdevo

Mesele nedir?


sfros

Niye the kullanıldı


nurxmoleyen

Kullanılmasaydı "mesele ne demektir?" sorusuna yanıt aranırdı. Fakat burada sorgulanan olmuş bir olayın anlatılmasını istemek "mesele mi var" mesela


arf957392

Sonuç nedir de olmalı


AliAlev

mevzu kabul olabilir.


nurxmoleyen

Mesele şu ki hala bitmedi sevdaaağmmmmmmm!!11!


Muratsar8

issue kelimesi sadece sorun anlamına gelmiyor ki konu nedir dedim kabul etmedi etmesi gerekiyordu.


hssenveli

Mesele biraz eski olmakla birlikte kabul edilmeliydi


BaharCogur

Derdin ne olmadi


pluginage

konu nedir... neden olmuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.