A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I sleep in the afternoon."

Fordítás:Alszom délután.

0
4 éve

5 hozzászólás


DienesEra

Nevet az "afternoon"-nál :) vagy így kell mondani....:)

6
Válasz4 éve

Hannusz

Így kell mondani.

2
Válasz3 éve

PintrnNagy

A " Délutánonként alszom." miért nem jó? Nem Present Simple a mondat? Mert akkor a jelentése általában lenni szokott...is lehet. Vagy nem?

3
Válasz3 éve

exyxnx
exyxnx

Igazad van! Szerintem az alszom délután is jó, mert jelenthet szokást, de a délutánonként alszom mindenképp jobb.

3
Válasz3 éve

Tygyhun

Akkor nem úgy kellene írni, hogy "I sleep in the afternoons."?

2
Válasz3 éve