1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I sleep in the afternoon."

"I sleep in the afternoon."

Fordítás:Délután alszom.

March 2, 2014

7 hozzászólás


DienesEra

Nevet az "afternoon"-nál :) vagy így kell mondani....:)


Hannusz

Így kell mondani.


PintrnNagy

A " Délutánonként alszom." miért nem jó? Nem Present Simple a mondat? Mert akkor a jelentése általában lenni szokott...is lehet. Vagy nem?


exyxnx

Igazad van! Szerintem az alszom délután is jó, mert jelenthet szokást, de a délutánonként alszom mindenképp jobb.


Tygyhun

Akkor nem úgy kellene írni, hogy "I sleep in the afternoons."?


Zolleyhd

A "Délután alszok" miért nem jó?


FehrAnna8

Én alszom délután- t nem fogadja el!!! Ez egy nagy kaka...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.