"Január van."

Fordítás:It is January.

4 éve

15 hozzászólás


dirctioner11

Én is we are in january t irtam mert elözö példákban azt dobta fel

4 éve

bbkinga

We are in January. Ez nem helyes?

4 éve

fgabor87

Az azt jelenti, hogy "Januárban vagyunk."

4 éve

ejjelke

A korábbi példákban elfogadta, sőt, "miatta" tanultam meg így! :-)

4 éve

nemethkatusNK

"Tél van. - We are in winter." - Ez volt a példa! ( Én "It is winter."-ezt írtam, most direkt a "We are in January"-t ítram!

3 éve

Anett718579

Nagyon következetlen ez a program. Az előző példában az volt, hogy we are in Winter=tél van. Erre most meg nem fogadja el a We are in January fordítást... Most akkor mi van? Melyik jó, melyik nem?

3 éve

NelliSzebe

A tél van arra az in the winter nekem ez a jo

3 éve

espontapon1

Minek ide a "we"nem vagyunk,hanem van!

1 éve

Bargeray

Nekem három választ dobott fel és a We are in January-t elfogadta

1 éve

Martybet
Martybet

"We are in January" wrong!

1 éve

koroknyai

We are in January. Forditasa:?Mi Januarban vagyunk. It is January-Helyes / Januar van. /

11 hónapja

nmethtams20

a szó készletben sem it sem is nincs e nélkül hogy lehet leírni január van

7 hónapja

ULJh2
ULJh2

Azt akarta, hogy szavakból rakjam össze. Rendben, de szerintem hiányoznak szavak. Az a legszebb, hogy két megoldást is javasolt, de az egyik (ami szerintem jó: It is January) nem állítható össze a szavakból! Ami összeállítható (We are in January), az pedig NEM JÓ, mert a magyar mondatban nincs emberi alany (WE). Miért nem I például?

6 hónapja

Dorina20051217

Helyes megoldásnak azt írja hogy "It is January", miközben "it" és "is", nincs is a lehetőségek közt. Ez miért van?

5 hónapja

Niki450332

Ez szerintem nem ezt jelenti.

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.