1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Meine Ente trinkt Wasser."

"Meine Ente trinkt Wasser."

Çeviri:Benim ördeğim su içiyor.

January 29, 2017

3 Yorum


EvinMrt

Neden meine? Ördek tekil değil mi?


SabineBergmann1

die Ente - eine Ente = tekil Ördek

die Enten = Çogul ördekler

meine Ente =benim ördeğim, deine Ente = senin ördeğin, seine ..., unsere...., eure...., ihre..... (meine, deine, seine, unsere, eure, ihre = iyelik ekleri) = Tekil

meine Enten, deine Enten, seine Enten, unsere Enten, eure Enten, ihre Enten = Çogul


EnginBOZTE

Die ente tekili

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.