Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Meine Ente trinkt Wasser."

Çeviri:Benim ördeğim su içiyor.

0
1 yıl önce

3 Yorum


EvinMrt

Neden meine? Ördek tekil değil mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

die Ente - eine Ente = tekil Ördek

die Enten = Çogul ördekler

meine Ente =benim ördeğim, deine Ente = senin ördeğin, seine ..., unsere...., eure...., ihre..... (meine, deine, seine, unsere, eure, ihre = iyelik ekleri) = Tekil

meine Enten, deine Enten, seine Enten, unsere Enten, eure Enten, ihre Enten = Çogul

6
Cevap ver1 yıl önce

EnginBOZTE

Die ente tekili

0
Cevap ver1 yıl önce