"Я запишу ваше ім'я і адресу."

Переклад:I will write down your name and address.

1 рік тому

5 коментарів


Rimex2

Поясніть для чого в цьому реченні потрібне слово "down"

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Словник у гнізді слова write дає вираз write down - записувати. Якщо без слова down (I will write your name and address), то буде Я напишу ваше ім'я і адресу

4 місяці тому

Switlana65097

дякую

2 тижні тому

sergii51313

Тому що write down це фразове дієслово.

10 місяців тому

Aleks852962

А без down може бути речення?

8 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.