Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O kıyafetlerini giyer ve eve gider."

Çeviri:He puts on his clothes and goes home.

4 yıl önce

21 Yorum


GoncaRabia

put on ile wear aynı şey mi

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Evet

3 yıl önce

cevatim

yonelmelerde bazen to geliyor burada goes home derken arada neden to kullanilmamis aciklamalariniz icin simdiden tesekkurler

4 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Home'un böyle bir özel durumu var: Go home: Eve git. I take her home: Onu eve götürürüm, gibi.

3 yıl önce

beycaka

She puts on her clothes and goes house neden olmadı

4 yıl önce

gkslrgkts

"He puts on his clothes and he goes home." Kabul etmedi yanlış olan ne ?

3 yıl önce

ilknr1
ilknr1

He puts his clothes on, gibi bir kullanım da doğru mudur? Teşekkürler.

3 yıl önce

WildeDance

'he wears her clothes and goes home' burada ' he' ye yanlis dedi. Oysa ki ceviriken O' yu she veya he oldugu belli olmadigindan herangi birini yazabiliriz sanirim. Neden dogru kabul etmedi He' kullaninca?

4 yıl önce

hobim

Sanırım he dersek, her yerine de his demeliyiz.

4 yıl önce

rana.ozluk

Orda yanlış he değil, her yerine his kullanmaliydiniz.

4 yıl önce

zafermakas

He kullaninca his clothes kullanmalisin

3 yıl önce

softdevil

Her kullandığın için. Her bayan için onun demek he ise erkek için o zıtlık var yani

3 yıl önce

MerveM.

Ben de öyle düşünüyorum.

3 yıl önce

erdalbesoluk

put ne alaka kalıp mı ? koymak ve giymek ?

3 yıl önce

bali_brbr

Put on giyinmek manası gelmekte

3 yıl önce

savasxxx

Tamam şimdi "house" yerine "home" kullanılmış onu zaten anlamadık ama bu haliyle de "at home" olması gerekmez mi?

3 yıl önce

reyyan819

Goes den sonra neden to gelmedi lütfen biri açıklasın

3 yıl önce

Ender_M_G

Goes home ya da goes to the house

3 yıl önce

kedicim
kedicim

home kendi evi yuvası anlamında house ise herhangi bir ev oluyor

3 yıl önce

marenostrum21

Puts clothes on yanlış mı?

3 yıl önce

MerveM.

She puts on her clothes and goes home da doğru cevap bence. Burdaki tek fark he yerine she getirilmiş olması.

3 yıl önce