1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O kıyafetlerini giyer ve eve…

"O kıyafetlerini giyer ve eve gider."

Çeviri:He puts on his clothes and goes home.

March 2, 2014

21 Yorum


GoncaRabia

put on ile wear aynı şey mi


cevatim

yonelmelerde bazen to geliyor burada goes home derken arada neden to kullanilmamis aciklamalariniz icin simdiden tesekkurler


ilknr1

Home'un böyle bir özel durumu var: Go home: Eve git. I take her home: Onu eve götürürüm, gibi.


beycaka

She puts on her clothes and goes house neden olmadı


gkslrgkts

"He puts on his clothes and he goes home." Kabul etmedi yanlış olan ne ?


ilknr1

He puts his clothes on, gibi bir kullanım da doğru mudur? Teşekkürler.


WildeDance

'he wears her clothes and goes home' burada ' he' ye yanlis dedi. Oysa ki ceviriken O' yu she veya he oldugu belli olmadigindan herangi birini yazabiliriz sanirim. Neden dogru kabul etmedi He' kullaninca?


hobim

Sanırım he dersek, her yerine de his demeliyiz.


rana.ozluk

Orda yanlış he değil, her yerine his kullanmaliydiniz.


zafermakas

He kullaninca his clothes kullanmalisin


softdevil

Her kullandığın için. Her bayan için onun demek he ise erkek için o zıtlık var yani


MerveM.

Ben de öyle düşünüyorum.


erdalbesoluk

put ne alaka kalıp mı ? koymak ve giymek ?


bali_brbr

Put on giyinmek manası gelmekte


savasxxx

Tamam şimdi "house" yerine "home" kullanılmış onu zaten anlamadık ama bu haliyle de "at home" olması gerekmez mi?


reyyan819

Goes den sonra neden to gelmedi lütfen biri açıklasın


Ender_M_G

Goes home ya da goes to the house


kedicim

home kendi evi yuvası anlamında house ise herhangi bir ev oluyor


marenostrum21

Puts clothes on yanlış mı?


MerveM.

She puts on her clothes and goes home da doğru cevap bence. Burdaki tek fark he yerine she getirilmiş olması.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.