1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My parents agree with you."

"My parents agree with you."

Fordítás:A szüleim egyetértenek veled.

March 2, 2014

4 hozzászólás


kazsuli

mert az eddigi gyakorlat szerint, ha birtokos névmást fordítunk, megkövetelik a névelő használatát


elmed38

szüleim egyetértenek veled


fafeju

"Szüleim egyetértenek veletek" Nem fogadta el.. mert hiányzik a szüleim előtt a névelő! (szerinte...) Az egyik helyes válaszként azt is megadta amit én adtam meg csak én nem használtam a névelőt!


KuharJanos

Úgy is elfogadható szerintem (mivel: you=te/ti), de mindenképp szukséges a magyarban névelőt használni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.