"O okur."

Çeviri:He reads.

March 2, 2014

50 Yorum

Konu önem sırasına göre

Seliminan1

Niye read degil de reads ??

November 27, 2014

OsmanYlmaz5

arkadaşların cevap verdiği gibi geniş zamanda cümlede am/is/are kullanılmadığından do/does kullanılır bunlarda cümlede he she it de fiile "s" takısı getilir.he drinks,he reads gibi.. Cümlede baska fiil yoksa, yani cumlenin yuklemi bir sifat ya da isim olacaksa, am/is/are kullanilir; am sadece I icin, is he/she/it icin,yani cümle yükleme bağlı olarak am/is/are gelebilir..

March 7, 2015

Erdemuyunmaz

Çünkü geniş zaman olan bir cümlede fiilin sonuna her zaman s takısı gelir.

February 18, 2015

YakupMS

Aynen doğru

February 28, 2019

SPERKEREM

Evet cok haklısın

May 12, 2018

merve.akkaya

Cunku he she it de s takisi gelir

July 31, 2018

Ali347088

Çünkü geniş zamanda 3. tekil şahıslarda esas fiil s takısi alır

February 1, 2016

ahsiyeDeni

geniş zaman olduğunu nerden anlıyacağız.

April 5, 2016

Rabia589457

geniş zaman olduğu için

August 14, 2017

kedicik351213

Cok zekice-_-

November 6, 2018

eda_ade

çünkü he tekil

July 26, 2016

Sema473663

Yes

July 22, 2018

yakupkse3

Çünkü he she it e. -s -es takisi gelir

January 22, 2018

Batuhan251235

Geniş zaman da he she ve if olunca read degil reads olur s takisi gelir fiillere

December 28, 2018

yahyaTbltY

Read dersen kendin okuyor olursun fakat reads dersen karsindakinin okudugunu beirtirsin She reads ve ya He reads

January 16, 2019

OsmanYlmaz5

Read olmaz çünkü geniş zamanda sorulmuş cümle..o okur..geniş zamanda do/does kullanılıyor. am/is/are kullanılmadığından,cümledeki fiile "s" takılısı getirilir. he reads,he drinks,he swims gibi...

March 7, 2015

Elifnazz12

(He-she) reads yazdım kabul etmedi cinsiyeti bilmiyordum ama

January 9, 2015

kojoli

erkek mi kadın mı olduğu belli değilken neden she?

March 2, 2014

Selcen_Ozturk

farketmez he de olur she de

March 2, 2014

RabiaBaln

BEN SHE IS READ YAZDIM OLMADI :(

August 31, 2017

mfa342247

Bencede çok saçma reads ne alaka bilen var mı?

December 14, 2015

HalilTekmen

Read okumak demek.Cümlede 3. Tekil Şahosdan bahsetdiği için -s takısı gelmiş.

February 9, 2016

EsiL925273

He/She/It teads yazdim kabul etmedi nedenini soyleyin lütfen

February 26, 2019

EsiL925273

Reads

February 26, 2019

emircangargan

he reads olması gerekir

January 28, 2015

mustafaselviolu

she de olabilir

November 21, 2015

yagmur_g

s takısı he she it de gelir. soru doğru

February 8, 2015

NursimaCeb

İt "o" anlami verir. Cumlede o okur sorulmus

March 15, 2015

emineaciksoz

he / she reads olabilir

January 23, 2016

elifdeli1

she yazdım nerden bileyim erkek için söylediğini

July 17, 2016

muharrem6973

0The ye

July 26, 2018

ishak675795

Bak git

September 5, 2018

kedicik351213

Read ne demek

November 6, 2018

heda857828

O demis he she nee farkeder?

December 17, 2018

MelisaCeyl5

Read neden olmuyo be reads derse onlar okur olur yanlışlık var ama ya

December 18, 2018

MelisaCeyl5

S süpermen eki dir süpermen eki yani S de he/she/it alanlarında geçer eğer isim verseydi read olurdu. Ama isim yerine he/she/it eklerinden he yi yazdığı için reads yazmıştır

December 18, 2018

Muzaffer6445

Merhabalar a It kullandım ama bana hatalı dedi, sebebini açıklarmısınız.

December 21, 2018

Ece196193

Çok basiy

January 2, 2019

baak359516

She dedim olmadııı

January 6, 2019

remAkkurt

Arkadaslar bana yardımcı olur musunuz ingilizce de

January 9, 2019

Deniz537494

She de olabilir ama

January 14, 2019

DoanMutlue

O derken kadin yada erkek oldugunu nerden bilecegim

January 15, 2019

sentekbizi

he she it den sonra s takısı gelir

January 15, 2019

Mlaht2

Read olmalıdır

January 23, 2019

BayramYazici

Neden "It reads" olmuyor? -"He" -"She" -"It" Üçüde aynı denklemde sayılan cümle takısı değilmi?

February 9, 2019

elif967408

He diyo she dedim kabul etmedi

February 25, 2019

MEHMETAL291886

Sadece S HARFİNİ UNUTTUM YANLIŞ YAPTI

March 3, 2019

buse414316

She read dedim kabul etmedi

March 3, 2019

merve321309

She neden olmuyo

March 24, 2019

hatice517179

O dediyinde erkek cinsi kadin cinsi farketmez.

April 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.