"O okur."

Çeviri:He reads.

4 yıl önce

28 Yorum


Seliminan1

Niye read degil de reads ??

4 yıl önce

OsmanYlmaz5

arkadaşların cevap verdiği gibi geniş zamanda cümlede am/is/are kullanılmadığından do/does kullanılır bunlarda cümlede he she it de fiile "s" takısı getilir.he drinks,he reads gibi.. Cümlede baska fiil yoksa, yani cumlenin yuklemi bir sifat ya da isim olacaksa, am/is/are kullanilir; am sadece I icin, is he/she/it icin,yani cümle yükleme bağlı olarak am/is/are gelebilir..

3 yıl önce

Erdemuyunmaz

Çünkü geniş zaman olan bir cümlede fiilin sonuna her zaman s takısı gelir.

3 yıl önce

Ali347088

Çünkü geniş zamanda 3. tekil şahıslarda esas fiil s takısi alır

2 yıl önce

ahsiyeDeni

geniş zaman olduğunu nerden anlıyacağız.

2 yıl önce

SPERKEREM

Evet cok haklısın

7 ay önce

Rabia589457

geniş zaman olduğu için

1 yıl önce

kedicik351213

Cok zekice-_-

1 ay önce

merve.akka1

Cunku he she it de s takisi gelir

4 ay önce

eda_ade

çünkü he tekil

2 yıl önce

Sema473663

Yes

4 ay önce

yakupkse3

Çünkü he she it e. -s -es takisi gelir

10 ay önce

OsmanYlmaz5

Read olmaz çünkü geniş zamanda sorulmuş cümle..o okur..geniş zamanda do/does kullanılıyor. am/is/are kullanılmadığından,cümledeki fiile "s" takılısı getirilir. he reads,he drinks,he swims gibi...

3 yıl önce

Elifnazz12

(He-she) reads yazdım kabul etmedi cinsiyeti bilmiyordum ama

3 yıl önce

kojoli

erkek mi kadın mı olduğu belli değilken neden she?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

farketmez he de olur she de

4 yıl önce

mfa342247

Bencede çok saçma reads ne alaka bilen var mı?

2 yıl önce

HalilTekmen

Read okumak demek.Cümlede 3. Tekil Şahosdan bahsetdiği için -s takısı gelmiş.

2 yıl önce

yagmur_g

s takısı he she it de gelir. soru doğru

3 yıl önce

NursimaCeb

İt "o" anlami verir. Cumlede o okur sorulmus

3 yıl önce

emineaciksoz

he / she reads olabilir

2 yıl önce

RabiaBaln

BEN SHE IS READ YAZDIM OLMADI :(

1 yıl önce

emircangargan

he reads olması gerekir

3 yıl önce

mustafaselviolu

she de olabilir

3 yıl önce

elifdeli1

she yazdım nerden bileyim erkek için söylediğini

2 yıl önce

muharrem6973

0The ye

4 ay önce

ishak675795

Bak git

3 ay önce

kedicik351213

Read ne demek

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.