Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O okur."

Çeviri:He reads.

4 yıl önce

62 Yorum


Seliminan1

Niye read degil de reads ??

3 yıl önce

OsmanYlmaz5

arkadaşların cevap verdiği gibi geniş zamanda cümlede am/is/are kullanılmadığından do/does kullanılır bunlarda cümlede he she it de fiile "s" takısı getilir.he drinks,he reads gibi.. Cümlede baska fiil yoksa, yani cumlenin yuklemi bir sifat ya da isim olacaksa, am/is/are kullanilir; am sadece I icin, is he/she/it icin,yani cümle yükleme bağlı olarak am/is/are gelebilir..

3 yıl önce

Kaan_808

İngilizce filozofu..

1 yıl önce

Erdemuyunmaz

Çünkü geniş zaman olan bir cümlede fiilin sonuna her zaman s takısı gelir.

3 yıl önce

Ali347088

Çünkü geniş zamanda 3. tekil şahıslarda esas fiil s takısi alır

2 yıl önce

ahsiyeDeni

geniş zaman olduğunu nerden anlıyacağız.

2 yıl önce

SPERKEREM

Evet cok haklısın

3 ay önce

Rabia589457

geniş zaman olduğu için

1 yıl önce

merve.akka1

Cunku he she it de s takisi gelir

2 hafta önce

eda_ade

çünkü he tekil

2 yıl önce

Sema473663

Yes

4 hafta önce

yakupkse3

Çünkü he she it e. -s -es takisi gelir

6 ay önce

Ayegl847433

Onolduğu için elbetteki

8 ay önce

Sema473663

Çünkü "reads" eki "o"eki yazılırken kullanılır. "Read" eki ise "ben" yazılırken kullanılır.

4 hafta önce

Sema473663

Arkadaşlar yanlışlıkla oldu.

4 hafta önce

minisduru

Haklısın

3 yıl önce

AbdullahCa6

Read is

3 yıl önce

Ali483597

3 tekil öyle

3 yıl önce

mfa342247

Bence doğru söylüyorsun Selim

2 yıl önce

Sametahin2

Neden

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"O" için yani 3. tekil şahıs için geniş zamanda fiile her zaman -s takısı gelir https://www.duolingo.com/comment/1430000

3 yıl önce

OsmanYlmaz5

Read olmaz çünkü geniş zamanda sorulmuş cümle..o okur..geniş zamanda do/does kullanılıyor. am/is/are kullanılmadığından,cümledeki fiile "s" takılısı getirilir. he reads,he drinks,he swims gibi...

3 yıl önce

Elifnazz12

(He-she) reads yazdım kabul etmedi cinsiyeti bilmiyordum ama

3 yıl önce

kojoli

erkek mi kadın mı olduğu belli değilken neden she?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

farketmez he de olur she de

4 yıl önce

444453826

Aynen katiliyorum

6 ay önce

mustafaselviolu

bilmem It,it de olabilir

2 yıl önce

mfa342247

Bencede çok saçma reads ne alaka bilen var mı?

2 yıl önce

HalilTekmen

Read okumak demek.Cümlede 3. Tekil Şahosdan bahsetdiği için -s takısı gelmiş.

2 yıl önce

yagmur_g

s takısı he she it de gelir. soru doğru

3 yıl önce

NursimaCeb

İt "o" anlami verir. Cumlede o okur sorulmus

3 yıl önce

emineaciksoz

he / she reads olabilir

2 yıl önce

RabiaBaln

BEN SHE IS READ YAZDIM OLMADI :(

11 ay önce

emircangargan

he reads olması gerekir

3 yıl önce

mustafaselviolu

she de olabilir

2 yıl önce

elifdeli1

she yazdım nerden bileyim erkek için söylediğini

2 yıl önce

muharrem6973

0The ye

3 hafta önce

GkselYILMA1

He is reads de olmadi. Reads deki s he den sonra gelen is in anlamini mi tasiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. am/is/are geniş zamanda sadece cümlede başka bir fiil olmadığında yani isim ya da sıfat cümlelerinde kullanılır. "He is fine" gibi.

3 yıl önce

Gronderis

Is kullanılmaz :)

3 yıl önce

ekrem041

peki he reads değilde ıngılıze he read dedık anlamazmı sazan..

2 yıl önce

zehra000

she is reads olmicakmi

2 yıl önce

Esra11248

Neden he is reads değil

9 ay önce

zkancanTre

???

8 ay önce

ErkanYldrm11

He is neden olmuyor

8 ay önce

444453826

Of geçemedi ikide bi ne yapacağını untuyorum

6 ay önce

Selmafahre

Çoğunun dediği gibi geniş zaman olan cümlelerde her zaman fiile -s takısı getirilir.

4 ay önce

sudenaz626217

Read olmazmıydı

3 ay önce

feritsrmel

Niye She? He olmadığını belirten bir durum var mı?

2 yıl önce

sudenas13

Read degilmi

2 yıl önce

furkan327706

Reads çünkü geniş zaman

7 ay önce

EfeEnsarT

She Read da olabilir

1 yıl önce

TubaHazera

The reads yaZdim yanlis cikti

1 yıl önce

roseashly123

-s olsa ne olur ki ayni sey degil mi ??? :/

1 yıl önce

eminsingin

yerleri alt tarafı değişik böyle olmaz ki

1 yıl önce

Cagatay2006

Bence orda erkekler için kızlar için veya canlı ve cansız maddeler(insan hariç) diye belirtmemiş.Bu yüzden It olmalı

1 yıl önce

baphometeus

She is reads olması gerekmiyor mu?

9 ay önce

Fikricagri

Kafam Karıştı Ya

9 ay önce

AyseYuksek2

çunku he she it e s gelir simple present tens

9 ay önce

homre2

Kız erkek olduğunu nasıl anlarız

8 ay önce

SharpEagle

He read it. Olmaz mı 2.bir secenek olarak?

3 yıl önce

mustafaselviolu

It de he de o demek yani sen o okur o dedin

2 yıl önce