"O okur."

Çeviri:He reads.

March 2, 2014

57 Yorum


Seliminan1

Niye read degil de reads ??


OsmanYlmaz5

arkadaşların cevap verdiği gibi geniş zamanda cümlede am/is/are kullanılmadığından do/does kullanılır bunlarda cümlede he she it de fiile "s" takısı getilir.he drinks,he reads gibi.. Cümlede baska fiil yoksa, yani cumlenin yuklemi bir sifat ya da isim olacaksa, am/is/are kullanilir; am sadece I icin, is he/she/it icin,yani cümle yükleme bağlı olarak am/is/are gelebilir..


GleserKARA2

Çok derin bi açıklama sadece he she it de s takısı getirilir diyebilirdin(kişinin araştırması doğru olur)


SPERKEREM

Evet cok haklısın


Erdemuyunmaz

Çünkü geniş zaman olan bir cümlede fiilin sonuna her zaman s takısı gelir.


Ali347088

Çünkü geniş zamanda 3. tekil şahıslarda esas fiil s takısi alır


ahsiyeDeni

geniş zaman olduğunu nerden anlıyacağız.


merve.akkaya

Cunku he she it de s takisi gelir


Rabia589457

geniş zaman olduğu için


Batuhan251235

Geniş zaman da he she ve if olunca read degil reads olur s takisi gelir fiillere


yahyaTbltY

Read dersen kendin okuyor olursun fakat reads dersen karsindakinin okudugunu beirtirsin She reads ve ya He reads


Eclipsa991265

O okur derken kendinden değilde başkasından bahsettiği için s takısı gelmiştir. S takısı başkalarindan bahsederken kullanılır.


OsmanYlmaz5

Read olmaz çünkü geniş zamanda sorulmuş cümle..o okur..geniş zamanda do/does kullanılıyor. am/is/are kullanılmadığından,cümledeki fiile "s" takılısı getirilir. he reads,he drinks,he swims gibi...


Elifnazz12

(He-she) reads yazdım kabul etmedi cinsiyeti bilmiyordum ama


kojoli

erkek mi kadın mı olduğu belli değilken neden she?


Selcen_Ozturk

farketmez he de olur she de


alar990573

Evet kim olduğu belli değil it de olabilirde neyse


RabiaBaln

BEN SHE IS READ YAZDIM OLMADI :(


mfa342247

Bencede çok saçma reads ne alaka bilen var mı?


HalilTekmen

Read okumak demek.Cümlede 3. Tekil Şahosdan bahsetdiği için -s takısı gelmiş.


EsiL925273

He/She/It teads yazdim kabul etmedi nedenini soyleyin lütfen


emircangargan

he reads olması gerekir


yagmur_g

s takısı he she it de gelir. soru doğru


NursimaCeb

İt "o" anlami verir. Cumlede o okur sorulmus


emineaciksoz

he / she reads olabilir


elifdeli1

she yazdım nerden bileyim erkek için söylediğini


heda857828

O demis he she nee farkeder?


MelisaCeyl5

Read neden olmuyo be reads derse onlar okur olur yanlışlık var ama ya


MelisaCeyl5

S süpermen eki dir süpermen eki yani S de he/she/it alanlarında geçer eğer isim verseydi read olurdu. Ama isim yerine he/she/it eklerinden he yi yazdığı için reads yazmıştır


Muzaffer6445

Merhabalar a It kullandım ama bana hatalı dedi, sebebini açıklarmısınız.


baak359516

She dedim olmadııı


remAkkurt

Arkadaslar bana yardımcı olur musunuz ingilizce de


Deniz537494

She de olabilir ama


DoanMutlue

O derken kadin yada erkek oldugunu nerden bilecegim


sentekbizi

he she it den sonra s takısı gelir


Mlaht2

Read olmalıdır


Like_the_freedom

Neden "It reads" olmuyor? -"He" -"She" -"It" Üçüde aynı denklemde sayılan cümle takısı değilmi?


elif967408

He diyo she dedim kabul etmedi


MEHMETAL291886

Sadece S HARFİNİ UNUTTUM YANLIŞ YAPTI


buse414316

She read dedim kabul etmedi


hatice517179

O dediyinde erkek cinsi kadin cinsi farketmez.


Hira428434

Abi she read yazıorum aynısı yazıyor ama he var diye yanlıl oldu


SowonKhan

Burda o derken He mi she mi ven she dedim kabyl etmedi bu nasıl iş?


Enesbatur1234

Yutubda kanlıma abone olun ve burdada beni takip etmeyi unutmayın


Destegl12z

Neden she değilde he


BNY2009

Çünkü he read he or dan es takısı alıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.