"How do I create a page?"

Fordítás:Hogyan hozok létre egy oldalt?

March 2, 2014

41 hozzászólás


PetrekinDv

Làtom sokak bosszankodna, hogy nem jól fordít a rendszer magyarra. Szerintem több feladat kéne, ahol angolra kell fordítani, egyrészt azt könnyebb algoritmikusan javítani, másrészt jobban fejleszt is minket

March 1, 2015

zsalica

egyetértek

March 1, 2015

Pter732998

Tanulj angolul magyart, akkor több példát kapsz.

February 18, 2019

elmed38

hogyan készítek el egy oldalt?

March 2, 2014

eminens2

Elfogadja: 2018.12.30.

December 30, 2018

Sjanko

Ez szerintem jó - jelenteni!

March 4, 2014

nagyenyed

jelentettem, mert még mindig nem fogadta el. 4 ilyen hibám volt, kezdhetem előlről:(

March 15, 2014

tsutsok

A "Hogy alkossak meg egy oldalt?" szerintetek jó?

March 29, 2014

irenmami

"Hogyan csináljak egy oldalt?" miért nem jó? Egy csomó választ nem fogadott ma már el, amik pedig kb. tuti hogy jók...

April 14, 2014

adda76

A csináljak felszólító módban van, azért nem jó .

April 15, 2014

irenmami

Ez ugyan miért lenne felszólító mód? Ez a magyarban egyáltalán nem az.

April 16, 2014

adda76

Ez nem, de a "csináljak" az az.

April 16, 2014

irenmami

A "csinálj" felszólító mód, de a "csináljak" nem tud felszólító lenni, hacsak nem magamat szólítom fel, de ez azért ritkán fordul elő, és az akkor már orvosi eset lesz, nem nyelvi... :) Így, hogy "csináljak", normál esetben nem is lehet másféle mondatot előállítani vele, csak kérdőt.

April 17, 2014

adda76

:-o

April 19, 2014

LukcsMihly

Szerintem leszállhatnának már a rengeteg magyarra fordításról, az egyre bonyolultabb mondatoknak kismillió magyar változatát egyenlőre képtelen kezelni a rendszer. Az angol százszor könnyebb nyelv ilyen szempontból:(((((

April 16, 2014

zsalica

szerintem is több olyan feladat kellene, hogy magyarról angolra forditás

May 11, 2014

tothcila

Hamarosan elkészül a magyar tanfolyam. Ott biztos több fordítás lesz.

February 17, 2015

zsalica

Úgy érted, hogy angolokat tanitanak magyarra?

February 17, 2015

tothcila

Igen, itt olvastam a fórumon. Nem csak angolokat, hanem angolul tudókat. Nagyszerű munkát végeznek a moderátoraink.

February 17, 2015

zsalica

Akkor én is nagyon várom, majd szólsz ha előbb észreveszed a dolgot?

February 17, 2015

tothcila

Persze, szólok. Amúgy is van érdekeltségem Amerikában. Nekik jól fog jönni.

February 17, 2015

irenmami

:)

April 16, 2014

bela0830

Hogyan készítsek el egy oldalt??? Van különbség?

May 25, 2016

jokutine

Hogyan csinálok meg egy oldalt?

March 3, 2014

Sjanko

Szerintem ez is jó

March 4, 2014

MezeiAnna

Valaki észre vehetné, hogy a jó választ ( Hogy alkotok meg egy oldalt?) nem fogadja el, csak azt hogy " Hogy alkotok megy egy oldalt?" Lehet hogy másnak is ezért ugrik egy szivecskéje!

April 6, 2014

miklos44

A "hogyan alkotok egy oldalt. " miért nem jó? Végig nézve a többiek gondjait is, jó lenne, ha magyarázat és ahol szükséges végre változtatás, bővítés is történne a jó megoldásokban.. Megint a nehezen értelmezhető preferencia észlelhető, vagy van értelmes magyarázat?

April 7, 2014

Tengelic

Szerintetek ebben a mondatban elfogadható a "weboldalt" fordítás a "page"-re? (Gondolom, nem egy oldal szalonnára vonatkozik a kérdés...)

August 27, 2014

ArmenQrM

hogy készitsem el az oldalt? - nem fogadta el A válaszom rossz,vagy az elfogadható válaszok listálya hiányos?

June 16, 2015

nagyenyed

(A kérdésedben a listája nem ly) A page határozatlan névelővel van, tehát a fordításod semmiképpen nem helyes.

June 16, 2015

Terebesi

Hogyan állítok össze egy oldalt?

September 5, 2015

aranyodu

Miként készítsek egy oldalt? -szerintem szinonima

April 9, 2017

jcsabax

A gyorsabb felolvasásban én 'How do you I create a page?'-et hallok.

June 6, 2017

-Redemptio

Hogy csinàlok oldalt?- Nem fogadja el pedig helyes.

December 1, 2017

TthKlmn

How do i make a page?

January 1, 2018

Viktarusz

Magyartalan fordítás. Az "egy" mindenkép szükséges bele. Hogyan készítse egy oldalt, vagy hogyan készítsek el egy oldalt.

January 21, 2018

L.SV

Ez mi, mert ezt hozza fel helyesnek?! "Hogy készítsek el oldalt?"

February 8, 2018

TamaraR.Tu

Hulye mondat

February 14, 2018

SzabErzsbe13

Ezt hallani: how do you i create a page

May 13, 2018

TamaraR.Tu

Értelmetlen egy mondat

June 12, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.