1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How do I create a page?"

"How do I create a page?"

Fordítás:Hogyan hozok létre egy oldalt?

March 2, 2014

41 hozzászólás


PetrekinDv

Làtom sokak bosszankodna, hogy nem jól fordít a rendszer magyarra. Szerintem több feladat kéne, ahol angolra kell fordítani, egyrészt azt könnyebb algoritmikusan javítani, másrészt jobban fejleszt is minket


Pter732998

Tanulj angolul magyart, akkor több példát kapsz.


elmed38

hogyan készítek el egy oldalt?


eminens2

Elfogadja: 2018.12.30.


Sjanko

Ez szerintem jó - jelenteni!


nagyenyed

jelentettem, mert még mindig nem fogadta el. 4 ilyen hibám volt, kezdhetem előlről:(


tsutsok

A "Hogy alkossak meg egy oldalt?" szerintetek jó?


irenmami

"Hogyan csináljak egy oldalt?" miért nem jó? Egy csomó választ nem fogadott ma már el, amik pedig kb. tuti hogy jók...


adda76

A csináljak felszólító módban van, azért nem jó .


irenmami

Ez ugyan miért lenne felszólító mód? Ez a magyarban egyáltalán nem az.


adda76

Ez nem, de a "csináljak" az az.


irenmami

A "csinálj" felszólító mód, de a "csináljak" nem tud felszólító lenni, hacsak nem magamat szólítom fel, de ez azért ritkán fordul elő, és az akkor már orvosi eset lesz, nem nyelvi... :) Így, hogy "csináljak", normál esetben nem is lehet másféle mondatot előállítani vele, csak kérdőt.


LukcsMihly

Szerintem leszállhatnának már a rengeteg magyarra fordításról, az egyre bonyolultabb mondatoknak kismillió magyar változatát egyenlőre képtelen kezelni a rendszer. Az angol százszor könnyebb nyelv ilyen szempontból:(((((


zsalica

szerintem is több olyan feladat kellene, hogy magyarról angolra forditás


tothcila

Hamarosan elkészül a magyar tanfolyam. Ott biztos több fordítás lesz.


zsalica

Úgy érted, hogy angolokat tanitanak magyarra?


tothcila

Igen, itt olvastam a fórumon. Nem csak angolokat, hanem angolul tudókat. Nagyszerű munkát végeznek a moderátoraink.


zsalica

Akkor én is nagyon várom, majd szólsz ha előbb észreveszed a dolgot?


tothcila

Persze, szólok. Amúgy is van érdekeltségem Amerikában. Nekik jól fog jönni.


bela0830

Hogyan készítsek el egy oldalt??? Van különbség?


jokutine

Hogyan csinálok meg egy oldalt?


Sjanko

Szerintem ez is jó


MezeiAnna

Valaki észre vehetné, hogy a jó választ ( Hogy alkotok meg egy oldalt?) nem fogadja el, csak azt hogy " Hogy alkotok megy egy oldalt?" Lehet hogy másnak is ezért ugrik egy szivecskéje!


miklos44

A "hogyan alkotok egy oldalt. " miért nem jó? Végig nézve a többiek gondjait is, jó lenne, ha magyarázat és ahol szükséges végre változtatás, bővítés is történne a jó megoldásokban.. Megint a nehezen értelmezhető preferencia észlelhető, vagy van értelmes magyarázat?


Tengelic

Szerintetek ebben a mondatban elfogadható a "weboldalt" fordítás a "page"-re? (Gondolom, nem egy oldal szalonnára vonatkozik a kérdés...)


ArmenQrM

hogy készitsem el az oldalt? - nem fogadta el A válaszom rossz,vagy az elfogadható válaszok listálya hiányos?


nagyenyed

(A kérdésedben a listája nem ly) A page határozatlan névelővel van, tehát a fordításod semmiképpen nem helyes.


Terebesi

Hogyan állítok össze egy oldalt?


aranyodu

Miként készítsek egy oldalt? -szerintem szinonima


jcsabax

A gyorsabb felolvasásban én 'How do you I create a page?'-et hallok.


-Redemptio

Hogy csinàlok oldalt?- Nem fogadja el pedig helyes.


TthKlmn

How do i make a page?


Viktarusz

Magyartalan fordítás. Az "egy" mindenkép szükséges bele. Hogyan készítse egy oldalt, vagy hogyan készítsek el egy oldalt.


L.SV

Ez mi, mert ezt hozza fel helyesnek?! "Hogy készítsek el oldalt?"


SzabErzsbe13

Ezt hallani: how do you i create a page


TamaraR.Tu

Értelmetlen egy mondat

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.