"The animal eats its own food."

Fordítás:Az állat a saját ételét eszi.

4 éve

10 hozzászólás


AnikoDibaczi

Its kötelező az "own " mellé, mert csakis birtokos névmással állhat.

2 éve

NorbertSar1

köszi :)

1 éve

rosapantopon

mi ez az "its", és honnan jött ide?

4 éve

grrita

Ez egy kifejezés. "its own" - az ő saját (valamije). Azt viszont nem tudom, hogy az its nélkül változna e a mondat jelentése, vagy hogy helyes lenne e úgy.

4 éve

rosapantopon

köszi :)

4 éve

zolitech

én is köszi :)

3 éve

Adrienn912857

Én is köszi. Pont kérdezni akartam.

2 éve

zskuci

ennivalót írtam, nem fogadta el ...

4 éve

LHanna8

Szerintem az "its" nélkül nem helyes a mondat, mert akkor az azt jelentené, hogy: "Az állat eszi saját ételét"...de az is lehet, hogy az "its" nélkül azért nem lenne helyes a mondat, mert akkor nem mondhatnánk, hogy "az ő saját vmije"...javítsatok ki, ha hülyeséget mondtam ^.^

9 hónapja

LHanna8

SZERINTEM AZ ELSŐ ELMÉLETEM NEM JÓ!!!

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.