1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Boys drink water."

"Boys drink water."

Çeviri:Oğlanlar su içer.

March 2, 2014

111 Yorum


Sude562015

Erkekler su içer yazdım kabul etmedi bazen çok saçmalıyorlar

December 2, 2015

ElaNaz15

Aslında saçmalamıyor. Bak "boy" oglan demek. Men ise yetiskin "erkek" demek. Ayrıntılı soruyorlar. Biraz sacmaliyor gibi aslında.

December 29, 2015

StkArslan

men erkekler anlamında

October 21, 2017

asibonzai

Erkekler = Men, Erkek = Man, Oğlan = Boy, Oğlanlar = Boys

November 28, 2016

GRSEL811297

Oğlanlar su içer cümlesinden sonra su içmeyi bıraktım

March 29, 2018

[aktif olmayan kullanıcı]

    Bende bu şekilde yazmıştım ancak yetişkin erkek kastedilmiş oluyor böyle söyleyince.

    June 23, 2017

JlideYanca

    Evet bendede aynısını yazdım kabul etmedi

    November 28, 2017

Gkhantr2

    Ayn

    April 17, 2017

melike661883

    Aynen

    April 23, 2017

elif267534

    Bencede .

    June 6, 2017

Yumlu2006

    kesinlikle

    August 30, 2017

engltatli

    Evet banada aynısını yaptı

    October 17, 2017

GaniOzturk

    Boy=Oğlan demek Erkekler ise men demek

    November 22, 2017

ceylin195131

    Ayn

    November 28, 2017

selin54984

    Ayn

    May 23, 2018

VeyselCan318553

    Man erkek men erkekler. Erkekler su icer olmaz icerler olur

    July 2, 2018

NurayMmmdz

    Sude burda saçmalıyıcak birnşey yok erkek man yada voman sen anlamadınmı soruyu boy oğlan emek

    December 9, 2018

AyferKo1

    Aynen

    September 7, 2019

Ryal586084

    Adamıda erkek kabul ediyolar çünki

    November 18, 2019

taygan11

    oğlanlar ? illa mı

    January 6, 2016

kadri661353

    Pok

    September 25, 2018

efsanurkaraca

    hocam neden oğlanları kabul ediyo neden erkekleri kabul etmiyo

    April 22, 2016

jasmine1810

    man erkek ve adam iki anlamlı oldugu için herhalde

    October 20, 2016

NezihaGngr

    erkek çocuklar su içer yazdım fakat kabul etmedi.Doğrusu 'erkek çocukları su içer' aynı anlam da bence kabul edilmesi gerekiyordu

    April 25, 2016

masklow

    Hocam neden başa The gelmiyor ?

    May 1, 2015

alp52854

    Evet neden

    August 13, 2019

alp52854

    Sanirim kendi sorumun cevabini buldum boys burda ozne durumunda bu yuzden gelmiyor the

    August 13, 2019

orhanalptu

    wan munit

    November 26, 2015

EsraAkpunar

    the yokmu ya

    February 26, 2016

Halloween_1876

    oğlanlar su içer boys dırink water bence kolay gibi

    June 30, 2016

Gulsum736875

    Oglanlar suyu icer yazdim yanlis kabul etdi:-(

    January 5, 2018

KuSsmuk

    bn söylüyorum ama kabul etmiyo

    October 27, 2015

ElaNaz15

    Etmez ki öyle

    December 29, 2015

AyeglKl2

    Bu mikrofon neden calismiyor

    January 3, 2016

Popin12345

    "Erkek çocukları" değil "erkek çocuklar"dır doğrusu Türkçe'de...

    February 17, 2016

BekirPamuk

    Ben men'e erkek yazıyorum adam diyor

    August 27, 2016

znurnaml

    bende erkekler su içer yazdım kabul etmedi bazen ediyo bazen etmiyo

    September 5, 2016

Rabia.arslan1

    geniş zaman eki nerden geldi

    September 25, 2016

DemirAhmetcan

    :D erkekler yazdık canım olur böyle şeyler enyse amk

    September 26, 2016

cansueker4

    ben de erkekler su içer diye yazdım fakat yanlış çıktı.bence çok saçma

    October 17, 2016

elifceyda14

    oğlan nıye

    November 19, 2016

meltem12073

    büyük harf kullanmadığım için kabul etmedi bazen çok saçmalıyorlar

    November 23, 2016

Gizocanimo

    erkekler su içer de bana kalırsa doğru cevap

    November 30, 2016

GmKelebek

    aynenha oğlanlan ha erkekler

    December 9, 2016

berru572750

    Soru fena yalniş. Erkek cocuklari icer dedim kabul.etmediii...(●`・(エ)・´●)

    December 20, 2016

ARDA312931

    Sude562015 Oğlanlar su içer olucak

    December 27, 2016

xiaoyumerv

    oğlanlar su içerler yazdım. özne çoğulsa yüklemin de çoğul olmasında bir sıkıntı yok ama kabul edilmedi:(

    December 28, 2016

Kevser61306

    Boys drinks water. - Neden kabul etmedi?

    December 28, 2016

clgQ

    Çoçukler su içer ? Ne farkı ver ?

    February 11, 2017

muhammedak284346

    o oğlan lar su içer olucaktı

    February 12, 2017

Elsera2

    oğlan nedir yahu...erkekler olması şart...

    February 12, 2017

ferudunser2

    aynı anlama gelir.

    February 21, 2017

Kutluhanst

    oğlan su içer yazdım yanlış dedi , oğlan çocukları su içer olacakmış :D

    March 7, 2017

ibrahim862714

    kızlar su içmazlermi

    March 27, 2017

ibrahim862714

    kızlar su içmezlermi

    March 27, 2017

alpozdemir

    oğlan su içer yazdım kabul etmedi bence etmesi gerek değilmi

    April 29, 2017

Seleeeen1

    Biraz fazla mantıksız erkekle oğlan arasında ki fark ne

    June 3, 2017

eceoz2004

    erkekler su içer yazdığıma rağmen cevaba yanlış dedi

    June 28, 2017

ynYs8TsR

    Benim sorunum şu hiç ses gel miyo

    July 1, 2017

Ibrahim986082

    çeviriyi kabul etmiyor

    July 6, 2017

Yumlu2006

    delirtiyor insanı

    August 30, 2017

sevgi945763

    Sesli konuşurken. Bende konuşuyorum ama kabul etmiyor

    August 31, 2017

evval903563

    ben artık alıştım boys men man ayırt etmeye başladım

    August 31, 2017

ykIpek

    biri bana erkek ve oğlanın farkını söylesin ama kadın ve kız gibi yapmayın lütfen :D

    September 2, 2017

AlixKandemir

    0 yaşından 6 yaşına kadar kid,6-12 arası child, 12 yaşından 25 yaşına kadar boy, 25 den sonra man

    October 20, 2018

spartacus57

    oglanlar su icer dedim valla kabul etmedi

    September 11, 2017

pekKaya2

    Erkekler su içer yazmayın kabul etmiyoo

    September 12, 2017

Nazl916320

    erkekler su içer yazdım kabul etmedi

    September 20, 2017

BEYNCERRAH

    who gibi çıktı

    October 8, 2017

prednol

    bencede

    October 15, 2017

duru452034

    erkekler diyor ama boys yazdım kabul etmedi

    October 19, 2017

StkArslan

    boy her zaman oğlan anlamında.

    October 21, 2017

Beyza703940

    Ben ben doğru yazıyorum yanlis yaziyorum diyor ama benim yazdiğim cikiyor

    October 22, 2017

FatihBey8

    noktayı koymadım diye saymadı

    October 27, 2017

ZeynepNisa816717

    Eklerlerde kabul olmalı ya

    October 27, 2017

ebrarnur20

    oğlanlar su içerler yazdım gine kabul etmedi bu ne saçmalıktır yaa

    October 28, 2017

mustafasey790001

    bende ööyle yazdım kabul etmedi

    October 30, 2017

mehmetksz8

    Db&gnfbxxx9

    November 9, 2017

Melisp_2007

    Erkekler su içer yazdım kabul etmedi BOYS=Erkekler Yani bir acayip bu

    November 12, 2017

haticeseyd

    watwer demedi kola dedi ya lanet olsun

    November 19, 2017

YUSUFARDA2417

    olağlan su iç çünkü -es/s takıs yok!!!

    November 23, 2017

Hasaness

    Soru hatalı

    November 28, 2017

smail849483

    Erkek çocuklar su içer yazdım kabuk etmedi Erkek çocukları su içer doğrusuymus :s

    December 10, 2017

MustafaTan411751

    Bunların önce Türkçe öğrenmesi lazım

    December 25, 2017

dtIQAdmc

    erkekler su içer yazdım nasıl kabul etmiyo chıldren yazsa neyse ama saçamalıkkkk

    December 31, 2017

MERVE986289

    benim kini kabul etti

    January 14, 2018

Buket611177

    Erkekler yazdım olmadı

    January 23, 2018

ebrain98

    " oğlanlar" butonuna bastığım halde almamış ben de kontrol etmeden onayladım ... :(

    April 4, 2018

Senarsk

    Saçmalıyor degil; kafanız basmıyor. Adam akilli bir bilgi ve soru var mi diye bakiyorum; ama her seferinde bir suru sacmaliklar silsilesi goruyorum burada

    April 30, 2018

alp52854

    The neden yok basinda acikla daha ne sorcaz iste

    August 13, 2019

Sevgizen4

    Ses yok

    May 24, 2018

yavuz268821

    Oyle

    June 18, 2018

imart6

    Water (varir ) soyluyor

    July 9, 2018

NurayMslmo

    Bu kadar derinliğe inmeseler keşke türkçede oğlan sözü pek duymuyoruz alışkın değiliz

    July 30, 2018

ishak675795

    Sizi gidi akılılar

    September 7, 2018

Nergiz189127

    Ben İngilizce yazıyorum yorumlar sayesinde Türkçe yazmam gerektiğini öğrendim

    September 26, 2018

xxawpxx

    oğlan yazınca oluyor

    September 27, 2018

uguraydin82

    Başına the koysak ne olurdu

    October 10, 2018

_SWEET_SUGA_

    Oğlanlar su içer.......JSJEJJJSIJSJSDJDUEEHESJJE

    November 11, 2018

figenherek

    Bazen the boy diyor cumle baslarken.. bazende boy diye basliyor cumleye aradaki farki anlamadim.

    January 6, 2019

DeryaYildi192642

    Brother = Kardeş Grother =Gardaş

    February 10, 2019

talhabora3452

    Yazım hatam var

    February 16, 2019

FatullaM

    "Içer"i bildik peki "içmez" nasıl söyleniyor? Mesela oĝlanlar su içmez ne demek? Biliyorum saçma cümle oldu.Ama yinede bilmek isterim

    February 24, 2019

Ilkayzen3

    Program da sorun var lütfen ilgilenin lütfen!!! Ayni kelimeyi dört kere tekrarliyorum 5 dakika bekliyorum ancak sonucu veriyor

    February 28, 2019

beyza853081

    Neden cumlenin başında the kullanılmamiş ???

    March 2, 2019

beyza853081

    neden basina the koymamis?

    March 2, 2019

tulay890385

    Erkekler de olur ne varki aralarinda

    July 5, 2019

berk767594

    Oglanlar su icer Kabul etmiyor yanlis diyor. Turkce karakter kullaniyorum o zaman da turkce karakter kullandin dikkat et diyor, Seni nasi mutlu edebilirim dualingo kiz arkadaslarim gibisim

    July 10, 2019

barkn22174

    ben ingilizce bilmiyorum

    August 9, 2019

akronium

    Fiil neden s takısı almadı?

    November 14, 2019

akronium

    Neden drinks değil de drink

    November 14, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.