1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Boys drink water."

"Boys drink water."

Çeviri:Oğlanlar su içer.

March 2, 2014

111 Yorum


Sude562015

Erkekler su içer yazdım kabul etmedi bazen çok saçmalıyorlar


ElaNaz15

Aslında saçmalamıyor. Bak "boy" oglan demek. Men ise yetiskin "erkek" demek. Ayrıntılı soruyorlar. Biraz sacmaliyor gibi aslında.


StkArslan

men erkekler anlamında


asibonzai

Erkekler = Men, Erkek = Man, Oğlan = Boy, Oğlanlar = Boys


GRSEL811297

Oğlanlar su içer cümlesinden sonra su içmeyi bıraktım


[aktif olmayan kullanıcı]

    Bende bu şekilde yazmıştım ancak yetişkin erkek kastedilmiş oluyor böyle söyleyince.


JlideYanca

    Evet bendede aynısını yazdım kabul etmedi


engltatli

    Evet banada aynısını yaptı


GaniOzturk

    Boy=Oğlan demek Erkekler ise men demek


VeyselCan318553

    Man erkek men erkekler. Erkekler su icer olmaz icerler olur


NurayMmmdz

    Sude burda saçmalıyıcak birnşey yok erkek man yada voman sen anlamadınmı soruyu boy oğlan emek


Ryal586084

    Adamıda erkek kabul ediyolar çünki


taygan11

    oğlanlar ? illa mı


efsanurkaraca

    hocam neden oğlanları kabul ediyo neden erkekleri kabul etmiyo


jasmine1810

    man erkek ve adam iki anlamlı oldugu için herhalde


NezihaGngr

    erkek çocuklar su içer yazdım fakat kabul etmedi.Doğrusu 'erkek çocukları su içer' aynı anlam da bence kabul edilmesi gerekiyordu


masklow

    Hocam neden başa The gelmiyor ?


alp52854

    Sanirim kendi sorumun cevabini buldum boys burda ozne durumunda bu yuzden gelmiyor the


Halloween_1876

    oğlanlar su içer boys dırink water bence kolay gibi


Gulsum736875

    Oglanlar suyu icer yazdim yanlis kabul etdi:-(


KuSsmuk

    bn söylüyorum ama kabul etmiyo


AyeglKl2

    Bu mikrofon neden calismiyor


Popin12345

    "Erkek çocukları" değil "erkek çocuklar"dır doğrusu Türkçe'de...


BekirPamuk

    Ben men'e erkek yazıyorum adam diyor


znurnaml

    bende erkekler su içer yazdım kabul etmedi bazen ediyo bazen etmiyo


Rabia.arslan1

    geniş zaman eki nerden geldi


DemirAhmetcan

    :D erkekler yazdık canım olur böyle şeyler enyse amk


cansueker4

    ben de erkekler su içer diye yazdım fakat yanlış çıktı.bence çok saçma


meltem12073

    büyük harf kullanmadığım için kabul etmedi bazen çok saçmalıyorlar


Gizocanimo

    erkekler su içer de bana kalırsa doğru cevap


GmKelebek

    aynenha oğlanlan ha erkekler


berru572750

    Soru fena yalniş. Erkek cocuklari icer dedim kabul.etmediii...(●`・(エ)・´●)


ARDA312931

    Sude562015 Oğlanlar su içer olucak


xiaoyumerv

    oğlanlar su içerler yazdım. özne çoğulsa yüklemin de çoğul olmasında bir sıkıntı yok ama kabul edilmedi:(


Kevser61306

    Boys drinks water. - Neden kabul etmedi?


clgQ

    Çoçukler su içer ? Ne farkı ver ?


muhammedak284346

    o oğlan lar su içer olucaktı


Elsera2

    oğlan nedir yahu...erkekler olması şart...


ferudunser2

    aynı anlama gelir.


Kutluhanst

    oğlan su içer yazdım yanlış dedi , oğlan çocukları su içer olacakmış :D


ibrahim862714

    kızlar su içmazlermi


ibrahim862714

    kızlar su içmezlermi


alpozdemir

    oğlan su içer yazdım kabul etmedi bence etmesi gerek değilmi


Seleeeen1

    Biraz fazla mantıksız erkekle oğlan arasında ki fark ne


eceoz2004

    erkekler su içer yazdığıma rağmen cevaba yanlış dedi


ynYs8TsR

    Benim sorunum şu hiç ses gel miyo


Ibrahim986082

    çeviriyi kabul etmiyor


Yumlu2006

    delirtiyor insanı


sevgi945763

    Sesli konuşurken. Bende konuşuyorum ama kabul etmiyor


evval903563

    ben artık alıştım boys men man ayırt etmeye başladım


ykIpek

    biri bana erkek ve oğlanın farkını söylesin ama kadın ve kız gibi yapmayın lütfen :D


AlixKandemir

    0 yaşından 6 yaşına kadar kid,6-12 arası child, 12 yaşından 25 yaşına kadar boy, 25 den sonra man


spartacus57

    oglanlar su icer dedim valla kabul etmedi


pekKaya2

    Erkekler su içer yazmayın kabul etmiyoo


Nazl916320

    erkekler su içer yazdım kabul etmedi


BEYNCERRAH

    who gibi çıktı


duru452034

    erkekler diyor ama boys yazdım kabul etmedi


StkArslan

    boy her zaman oğlan anlamında.


Beyza703940

    Ben ben doğru yazıyorum yanlis yaziyorum diyor ama benim yazdiğim cikiyor


FatihBey8

    noktayı koymadım diye saymadı


ZeynepNisa816717

    Eklerlerde kabul olmalı ya


ebrarnur20

    oğlanlar su içerler yazdım gine kabul etmedi bu ne saçmalıktır yaa


mustafasey790001

    bende ööyle yazdım kabul etmedi


Melisp_2007

    Erkekler su içer yazdım kabul etmedi BOYS=Erkekler Yani bir acayip bu


haticeseyd

    watwer demedi kola dedi ya lanet olsun


YUSUFARDA2417

    olağlan su iç çünkü -es/s takıs yok!!!


smail849483

    Erkek çocuklar su içer yazdım kabuk etmedi Erkek çocukları su içer doğrusuymus :s


MustafaTan411751

    Bunların önce Türkçe öğrenmesi lazım


dtIQAdmc

    erkekler su içer yazdım nasıl kabul etmiyo chıldren yazsa neyse ama saçamalıkkkk


MERVE986289

    benim kini kabul etti


Buket611177

    Erkekler yazdım olmadı


ebrain98

    " oğlanlar" butonuna bastığım halde almamış ben de kontrol etmeden onayladım ... :(


Senarsk

    Saçmalıyor degil; kafanız basmıyor. Adam akilli bir bilgi ve soru var mi diye bakiyorum; ama her seferinde bir suru sacmaliklar silsilesi goruyorum burada


alp52854

    The neden yok basinda acikla daha ne sorcaz iste


imart6

    Water (varir ) soyluyor


NurayMslmo

    Bu kadar derinliğe inmeseler keşke türkçede oğlan sözü pek duymuyoruz alışkın değiliz


ishak675795

    Sizi gidi akılılar


Nergiz189127

    Ben İngilizce yazıyorum yorumlar sayesinde Türkçe yazmam gerektiğini öğrendim


xxawpxx

    oğlan yazınca oluyor


uguraydin82

    Başına the koysak ne olurdu


_SWEET_SUGA_

    Oğlanlar su içer.......JSJEJJJSIJSJSDJDUEEHESJJE


figenherek

    Bazen the boy diyor cumle baslarken.. bazende boy diye basliyor cumleye aradaki farki anlamadim.


DeryaYildi192642

    Brother = Kardeş Grother =Gardaş


FatullaM

    "Içer"i bildik peki "içmez" nasıl söyleniyor? Mesela oĝlanlar su içmez ne demek? Biliyorum saçma cümle oldu.Ama yinede bilmek isterim


Ilkayzen3

    Program da sorun var lütfen ilgilenin lütfen!!! Ayni kelimeyi dört kere tekrarliyorum 5 dakika bekliyorum ancak sonucu veriyor


beyza853081

    Neden cumlenin başında the kullanılmamiş ???


beyza853081

    neden basina the koymamis?


tulay890385

    Erkekler de olur ne varki aralarinda


berk767594

    Oglanlar su icer Kabul etmiyor yanlis diyor. Turkce karakter kullaniyorum o zaman da turkce karakter kullandin dikkat et diyor, Seni nasi mutlu edebilirim dualingo kiz arkadaslarim gibisim


barkn22174

    ben ingilizce bilmiyorum


akronium

    Fiil neden s takısı almadı?


akronium

    Neden drinks değil de drink

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.