"Iamcompletelyserious."

Çeviri:Ben tamamen ciddiyim.

4 yıl önce

10 Yorum


UfukDerins

tamamen ile tamamiyle arasında anlam farkı olduğunu düşünmüyorum

4 yıl önce

sevvalgoc

Ben oldukça ciddiyim olmali

4 yıl önce

OnurKaraag

"gayet ciddiyim" olmaz mıydı?

4 yıl önce

FatihSoykan

çok ciddiyim olamaz mı

3 yıl önce

erturulgm

Tamamiyle de kabul edilmeliydi.

3 yıl önce

dadasomer
dadasomer

Ben tamamen ciddiyim ifadesinin türkçede çok kullanılmadığını düşünüyorum. Oldukça ciddiyim daha çok kullanılıyor.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.