"Wie ist Spanien?"

Çeviri:İspanya nasıl?

January 29, 2017

5 Yorum
Tartışma kilitli.


son_bmw_bukucu

İspanya napsın işte Romano'yla uğraşıp duruyo tomates yiyolar falan filan


EvinMrt

Wie nasıl anlamına da mı geliyor? Ben sadece ne anlamında olduğunu biliyordum. Ingilizcede whata karşılık geliyor idi.


Junghami

What anlamına gelen was'dır. Wie nasıldır. Böyle biliyorum ben


nsevvalc

Nasil ispanya yazdim yanlis cevabi verdi ispanya nasil cumlesiyle ayni anlama geliyor ama


jazzyilker

Nasıl Ali ile Ali nasıl aynı anlama mı geliyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.