1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I make a basket for my mothe…

"I make a basket for my mother."

Çeviri:Ben annem için bir sepet yaparım.

March 2, 2014

4 Yorum


onurx17

Oradaki ''a'' nin rakam olarak 1 anlamında kullanıldığını düşünmüyorum.


brahimSami

Degil zaten. haklısın. .


tansudasli

burdaki mesele, bazı yerde bir bazı yerde ise bir anlamı yok. ek sadece.

ama bunu dualingo da ayırtetmek cok zor ve maliyetli olur.

o nedenle a yi gürdüğümüz her yerde bir diye cevirip onun türkçede her yerde olmaması gerektiğini bilmek lazım.


KadirCem4

Yaparim yerine yapiyorum da pekala olur ama kabul etmiyor!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.