"Theyareagainsthim."

Çeviri:Onlar ona karşılar.

4 yıl önce

22 Yorum


eakececioglu

onlar ona karşıdır neden olmaz

4 yıl önce

suleelus

sanırım buradaki karşı şu anlamda: a ve b kişilerinin karşı karşıya geldiğini düşünün, kavga ortamında karşı karşıya gelip durduklarını düşünün . sizin cümlenizse bir gurubun fikrinin belli bir kişinin fikirlerinden farklı düşünmesi o fikre karşı olması gibi bir anlam taşıyor. ben böyle yorumladım. ama ingilizceye daha hakim biri bi açıklama yazsa daha emin oluruz. onlar ona karşıdır = onlar öyle düşünmezler. onlar ona karşı = onlar ona karşı tavır aldı.. tabii bir de karşı nın rağmen anlamı taşıdığı cümleler var. burada sadece karşı yazıldığı için anlamak güç. daha uzun cümlelerde kullanmalılar bence bu tür sözcükleri. cümleler bu kadar kısa olunca haliyle anlam tam olarak anlaşılmıyor.

4 yıl önce

AhmetBayat

ama sonunda nokta var ve are yardimci fiili var bu yuzden onlar ona karşidır olmali ( daha once buna benzer bir cumlede sirf nokta ve am/is/are yardimci fiili olmasi bahanesiyle sonuna dır eki getirilmis idi birbiriyle çelişiyor eğer durum boyleyse

4 yıl önce

Nisa1183

Oluyor. Ben hep öle yapıyorum kabul ediyor:)

2 yıl önce

anonim867561

onlar ona larşılar çok saçma bence

1 yıl önce

Ossmon

O onlara karsi olmuyormu.at la ayi orneginde oldugu gibi ? Y Against X. X karsi Ydegilmi?

3 yıl önce

engingll

dediğin örneğe göre bile olsa ONA KARŞIDIR ONLAR olur. o onlara karşı = Them are against he , gibi bir cümle olmalı

3 yıl önce

atopluoglu

Bende öyle düşündüm, imlada Onlar kelimesi büyük harfle başlıyor diye öyle yazdım. Dogru dedi. Hani B karşıydı A'ya?

2 yıl önce

SemihKurul

Okadar sacma bi cümleki

3 yıl önce

Nuraehmedova

Ya bu kelime doğrumu

1 yıl önce

Olgun313083

Vay be 4500 puanla buralara kadar geldim insallah hedefim 20.000 puanla bitirmek(pes etmek yok)

1 ay önce

TarkKocaif

aganist yerine agenist yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

MuratKarah15

Ben Tarık yerine Tarak yazsam sen kabul eder misin? :)

1 yıl önce

Velikarak

Onlar ona karşıdır. Cevap kabul edildi. Onlar ona karşılar. Bu iki cevabın izaha ihtiyacı var gibi.

2 yıl önce

sbnmmrym2005

ya bence gunluk hayatta kullanilicak birsey degil. Bana sacma geldi

2 yıl önce

serhanos

Bu ne kadar saçma bi cümle

1 yıl önce

tuba571276

Cok sacma bi cumle degil mi

11 ay önce

Nisa301176

Konuşurken "him" yerine "hem" diyor.O yüzden yanlış yapıyorum

10 ay önce

brahimKaan9

doğrumu

10 ay önce

ayse819952

Saçma bir kelime

5 ay önce

OmerFarukBasar61

türkçede öyle bir kelime bile yok ki

2 ay önce

FrhadGzlov

Ne anlamda bu?Bilenler yaza bilirmi?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.