Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They are against him."

Çeviri:Onlar ona karşılar.

4 yıl önce

53 Yorum


eakececioglu

onlar ona karşıdır neden olmaz

4 yıl önce

suleelus

sanırım buradaki karşı şu anlamda: a ve b kişilerinin karşı karşıya geldiğini düşünün, kavga ortamında karşı karşıya gelip durduklarını düşünün . sizin cümlenizse bir gurubun fikrinin belli bir kişinin fikirlerinden farklı düşünmesi o fikre karşı olması gibi bir anlam taşıyor. ben böyle yorumladım. ama ingilizceye daha hakim biri bi açıklama yazsa daha emin oluruz. onlar ona karşıdır = onlar öyle düşünmezler. onlar ona karşı = onlar ona karşı tavır aldı.. tabii bir de karşı nın rağmen anlamı taşıdığı cümleler var. burada sadece karşı yazıldığı için anlamak güç. daha uzun cümlelerde kullanmalılar bence bu tür sözcükleri. cümleler bu kadar kısa olunca haliyle anlam tam olarak anlaşılmıyor.

4 yıl önce

AhmetBayat

ama sonunda nokta var ve are yardimci fiili var bu yuzden onlar ona karşidır olmali ( daha once buna benzer bir cumlede sirf nokta ve am/is/are yardimci fiili olmasi bahanesiyle sonuna dır eki getirilmis idi birbiriyle çelişiyor eğer durum boyleyse

3 yıl önce

Nisa1183

Oluyor. Ben hep öle yapıyorum kabul ediyor:)

2 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Bende oldu.

3 yıl önce

legolas95593

Olurrrr ben yaptimbopdu

2 yıl önce

anonim867561

onlar ona larşılar çok saçma bence

1 yıl önce

Ossmon

O onlara karsi olmuyormu.at la ayi orneginde oldugu gibi ? Y Against X. X karsi Ydegilmi?

3 yıl önce

engingll

dediğin örneğe göre bile olsa ONA KARŞIDIR ONLAR olur. o onlara karşı = Them are against he , gibi bir cümle olmalı

3 yıl önce

atopluoglu

Bende öyle düşündüm, imlada Onlar kelimesi büyük harfle başlıyor diye öyle yazdım. Dogru dedi. Hani B karşıydı A'ya?

2 yıl önce

SemihKurul

Okadar sacma bi cümleki

2 yıl önce

Nuraehmedova

Ya bu kelime doğrumu

1 yıl önce

TarkKocaif

aganist yerine agenist yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

MuratKarah15

Ben Tarık yerine Tarak yazsam sen kabul eder misin? :)

10 ay önce

DenizAlpOzalp

Aganist değil çünkü against, muhtemelen ageinst yazsan kabul ederdi :)

1 yıl önce

Velikarak

Onlar ona karşıdır. Cevap kabul edildi. Onlar ona karşılar. Bu iki cevabın izaha ihtiyacı var gibi.

2 yıl önce

sbnmmrym2005

ya bence gunluk hayatta kullanilicak birsey degil. Bana sacma geldi

2 yıl önce

serhanos

Bu ne kadar saçma bi cümle

1 yıl önce

tuba571276

Cok sacma bi cumle degil mi

10 ay önce

Nisa301176

Konuşurken "him" yerine "hem" diyor.O yüzden yanlış yapıyorum

8 ay önce

brahimKaan9

doğrumu

8 ay önce

ayse819952

Saçma bir kelime

3 ay önce

OmerFarukBasar61

türkçede öyle bir kelime bile yok ki

3 hafta önce

Sevda.Nr

Onlar ona aykırıdır niye yanlıs?

3 yıl önce

Satuxing

onlar ona aykırıdır olmaz mı, ama çevirisinde öyle yazıyodu... :(

3 yıl önce

maka404584

Onlar ona karsilar cok mantiksiz oluo

3 yıl önce

doga461644

Ya are yerine ate yazdim yablislikkla

3 yıl önce

Nisa1183

Against=Tekrarlamak oluyor ama

2 yıl önce

Nisa1183

Onlar ona aykırıdır neden olmaz karşılar çok saçma. Zaten onlar ona karşılar ne demekki?

2 yıl önce

ahmetbayram07

onlar ona aykırıdır yazdım kabul etmedi against hem aykırı hem de karşı anlamına gelir

2 yıl önce

BilalMEK

çok saçma bir soru

2 yıl önce

KarahanGezer

onlar onu karşılar neden olmuyor

2 yıl önce

Ercan2202

Doğru cevabı kabul etmiyor

2 yıl önce

hasan329613

Türkçesi bile mantıkaız

2 yıl önce

redheadcey

Onlar onun karşısındadır da olmalı??

1 yıl önce

aminemrt

onlar ona aykırıdır. neden değil?

1 yıl önce

TaylanVura1

ona karşılar onlar. devrik cümle kabul etmedi. türkçede var bu. ilginç.

1 yıl önce

birhalkahramani

onlar onun karşısında dedim yanlış dedi

1 yıl önce

Inci712

Against kelimesinin anlamı "karşı, karşısında" şeklinde. Bu durumda şu iki ifadenin de geçerli olması gerekmez mi?: "Onlar ona karşılar." ve "Onlar onun karşısındalar."

1 yıl önce

JerryTommy

onlar ona karşıdırlar olmuyor mu

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Oluyo.

3 yıl önce

yalm50

Cok sacmaaa

4 yıl önce

ZeynepmmGl

Onlar ona karşı olmali bence

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Oluyo zaten.

3 yıl önce

szuingiliz

Burda karsi olmak sadece dusunce anlaminda mi kullanilir? Yani iki kisi karsi karsiya oturmus sohbet ediyor. Bu durumu anlatmak icin against kullanilir mi

3 yıl önce

semaktas

onlar ona aykırı. neden olmaz

3 yıl önce

elvanelvan88

Karsisindadir??? Olmazmi

3 yıl önce

angrygrill

onun karşısındalar neden olmasın

3 yıl önce

EfeReyiz.

burda demek istediği onlar ona karşı cümlesinde onlar bir çocukla düşman olma anlamımı yoksa karşı karşıya olduklarınımı belirtiyor

3 yıl önce

Ortam

Onun aleyhindeler yazmistim. "Onun" yazarak sanirim hata ettim ancak sadece "aleyhindeler" seklindeki cevabin kabul edilebilir oldugunu dusunuyorum

4 yıl önce

Arsultan

Aleyh kelimesini program kabul etmiyor olabilir..

3 yıl önce

ehsankakaei91

why not "ona karşı onlar"?

4 yıl önce

sedatpelit

Ona karşı onlar doğru kabul edilmeli

4 yıl önce