Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim İngilizce kullanmak için fırsatımız yok."

Çeviri:We have no opportunity to use English.

4 yıl önce

28 Yorum


deenosh
deenosh

We have no = we don't have

4 yıl önce

sevim14

we do not have opportunities for use english. Neden for kabul edilmiyor

4 yıl önce

zeynepsarsilmaz

"for" kelimesi isimlerden önce kullanılırken "için" anlamı taşır. fiillerden önce "için" demek için "to" kelimesi kullanılır. use bir fiil olduğundan for kullanmak doğru değil.

1 yıl önce

brtgtrn

''we do not have opportunity to use english'' dedim kabul etmedi ?

4 yıl önce

XDRAGUNOVX

Benimkinide

3 yıl önce

Fememed

Hocam şöyle ki "we" çoğuldur. O yüzden kullanım olarak fırsat değil fırsatlar oluyor. Şimdi mesela biz şu şekilde bir cümle kurabiliyoruz. "Öğrencilerin kitabı var" ama bu cümleyi ingilizce kullanırken Kitaplar şeklinde yazmak gerekiyor çünkü her öğrencinin kitabı olmuş oluyor. Dolayısıyla Kitap çoğul şekilde kullanılıyor. Diğer türlü herkesin ortak olarak sahip olduğu tek bir Kitap olmuş olurdu. Bir diğer örnek ise mesela "İki kitap" İngilizcede "İki kitaplar" şeklinde kullanılmak zorundadır.

1 yıl önce

b.usamee

ya "we have no oppurtunity..." ya da " we don't have an opportunity..." olmalıdır.

çünkü sayılabilen isimlerin önüne mutlaka bir artikel gelmelidir.

1 yıl önce

kenansalyanman

"Benim onu gorme firsatim yok" cumlesinin cevirisinde "i do not have the opportunity to see her" yazdigimda "the opportunity" kabul edildi, ama bu cumlede "the" kullandim kabul edilmedi. Nedeni nedir acaba ?

3 yıl önce

rza35

no yerine not'ın olmamasının nedeni nedir acaba

3 yıl önce

cevatim

cevaplardan birinde any opportunity kullanilmis oysa soruda hic kelimesi yok

4 yıl önce

sezilik

Eğer we don't have tümcesiyle cevap verecekseniz iki alternatifiniz var: 1-We don't have any opportunities to use English. 2-We don't have an opportunity to use English. (Fırsat kelimesi İngilizce de sayılabilen bir isim olduğu için bunu belirtmeniz gerekir cümlede.A/any bu durumu belirtmek için var.) Eğer we have no tümcesini kullanarak cevap verecekseniz a/any belirteçlerini kullanmanıza gerek kalmaz. We have no opportunity to use English.

2 yıl önce

ersozozlem

Change kelimesini kullandi, ama hic alakasi yok

3 yıl önce

domico

a chance yazmadım, chance yazdım, kabul etmedi

3 yıl önce

dirokyan

Chance yerine optionu neden kabul etmedi.

3 yıl önce

AliEmreK.

"we have not opportunity for using english" olma mı?

3 yıl önce

tolga82

Bu cümlede "use" fiili yerine "speak" fiili kullanılmalıdır. "use English" diye bir kullanım olmaz.

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

For neden yok bu cümlede? Birisi sormus ama cevap yok

2 yıl önce

ogstr97

dil nasıl kullanılır ya speak dedim mantıklı düşünerek gene olmadı arkadaş

2 yıl önce

ogstr97

şu soruyu daha doğru çözebilmişliğim yok lütfen biri tam bir çözüm verebilir mi? neden for yok, an olmazsa ne olur, neden no kullanılıyor

2 yıl önce

srrsar8

Cevapta, to yerine for kullanmak yanlışmıdır?

2 yıl önce

Gulhan495630

To ve for ikisi de için anlamı verir Ama fiilden önce kullanacaksanız to, isimden önce kullanacaksanız for yazmalısınız.

2 yıl önce

Baver3421

to yerine for neden olmuyor

2 yıl önce

evrengn

"We have no" tarzan ingilizcesine benziyor.

1 yıl önce

Resul-

Ne saçma bi ekip bu o kadar uyarı gonderiliyor ama taktiklari yok

1 yıl önce

CansuAltno

Any ne alaka ?

1 yıl önce

BatuhanGza

We dont have time to use english. neden olmuyor

1 yıl önce

Franquistain

''We do not have opportunities for use to english''

1 yıl önce

husonet

an yerine the kullanamaz mıyız?

örnek We do not have the opportunity to use English

1 yıl önce