1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim İngilizce kullanmak iç…

"Bizim İngilizce kullanmak için fırsatımız yok."

Çeviri:We have no opportunity to use English.

March 2, 2014

30 Yorum

Konu önem sırasına göre

deenosh

We have no = we don't have

March 2, 2014

sevim14

we do not have opportunities for use english. Neden for kabul edilmiyor

May 31, 2014

zeynepsarsilmaz

"for" kelimesi isimlerden önce kullanılırken "için" anlamı taşır. fiillerden önce "için" demek için "to" kelimesi kullanılır. use bir fiil olduğundan for kullanmak doğru değil.

January 12, 2017

ismail629073

Çok yaşa oyunun başından beri to için anlamında kullanıldıkça kalıp zannedip duruyodum şimdi açıklığa kavuştu teşekkürler

December 10, 2018

brtgtrn

''we do not have opportunity to use english'' dedim kabul etmedi ?

July 10, 2014

XDRAGUNOVX

Benimkinide

August 15, 2015

Fememed

Hocam şöyle ki "we" çoğuldur. O yüzden kullanım olarak fırsat değil fırsatlar oluyor. Şimdi mesela biz şu şekilde bir cümle kurabiliyoruz. "Öğrencilerin kitabı var" ama bu cümleyi ingilizce kullanırken Kitaplar şeklinde yazmak gerekiyor çünkü her öğrencinin kitabı olmuş oluyor. Dolayısıyla Kitap çoğul şekilde kullanılıyor. Diğer türlü herkesin ortak olarak sahip olduğu tek bir Kitap olmuş olurdu. Bir diğer örnek ise mesela "İki kitap" İngilizcede "İki kitaplar" şeklinde kullanılmak zorundadır.

April 1, 2017

b.usamee

ya "we have no oppurtunity..." ya da " we don't have an opportunity..." olmalıdır.

çünkü sayılabilen isimlerin önüne mutlaka bir artikel gelmelidir.

September 3, 2017

oktayservet

"We dont have got"olmaliydi

August 2, 2014

kenansalyanman

"Benim onu gorme firsatim yok" cumlesinin cevirisinde "i do not have the opportunity to see her" yazdigimda "the opportunity" kabul edildi, ama bu cumlede "the" kullandim kabul edilmedi. Nedeni nedir acaba ?

January 3, 2015

rza35

no yerine not'ın olmamasının nedeni nedir acaba

December 5, 2014

Resul-

Ne saçma bi ekip bu o kadar uyarı gonderiliyor ama taktiklari yok

November 29, 2016

cevatim

cevaplardan birinde any opportunity kullanilmis oysa soruda hic kelimesi yok

March 5, 2014

sezilik

Eğer we don't have tümcesiyle cevap verecekseniz iki alternatifiniz var: 1-We don't have any opportunities to use English. 2-We don't have an opportunity to use English. (Fırsat kelimesi İngilizce de sayılabilen bir isim olduğu için bunu belirtmeniz gerekir cümlede.A/any bu durumu belirtmek için var.) Eğer we have no tümcesini kullanarak cevap verecekseniz a/any belirteçlerini kullanmanıza gerek kalmaz. We have no opportunity to use English.

February 17, 2016

ersozozlem

Change kelimesini kullandi, ama hic alakasi yok

October 18, 2014

domico

a chance yazmadım, chance yazdım, kabul etmedi

November 14, 2014

dirokyan

Chance yerine optionu neden kabul etmedi.

December 7, 2014

AliEmreK.

"we have not opportunity for using english" olma mı?

June 25, 2015

tolga82

Bu cümlede "use" fiili yerine "speak" fiili kullanılmalıdır. "use English" diye bir kullanım olmaz.

December 3, 2015

sonterekeme

For neden yok bu cümlede? Birisi sormus ama cevap yok

April 3, 2016

ogstr97

dil nasıl kullanılır ya speak dedim mantıklı düşünerek gene olmadı arkadaş

May 8, 2016

ogstr97

şu soruyu daha doğru çözebilmişliğim yok lütfen biri tam bir çözüm verebilir mi? neden for yok, an olmazsa ne olur, neden no kullanılıyor

May 16, 2016

srrsar8

Cevapta, to yerine for kullanmak yanlışmıdır?

May 27, 2016

Gulhan495630

To ve for ikisi de için anlamı verir Ama fiilden önce kullanacaksanız to, isimden önce kullanacaksanız for yazmalısınız.

July 24, 2016

Baver3421

to yerine for neden olmuyor

September 13, 2016

evrengn

"We have no" tarzan ingilizcesine benziyor.

October 18, 2016

CansuAltno

Any ne alaka ?

February 7, 2017

BatuhanGza

We dont have time to use english. neden olmuyor

February 12, 2017

berke9090

''We do not have opportunities for use to english''

March 8, 2017

husonet

an yerine the kullanamaz mıyız?

örnek We do not have the opportunity to use English

May 22, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.