1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim İngilizce kullanmak iç…

"Bizim İngilizce kullanmak için fırsatımız yok."

Çeviri:We have no opportunity to use English.

March 2, 2014

32 Yorum


deenosh

We have no = we don't have


sevim14

we do not have opportunities for use english. Neden for kabul edilmiyor


zeynepsarsilmaz

"for" kelimesi isimlerden önce kullanılırken "için" anlamı taşır. fiillerden önce "için" demek için "to" kelimesi kullanılır. use bir fiil olduğundan for kullanmak doğru değil.


ismail629073

Çok yaşa oyunun başından beri to için anlamında kullanıldıkça kalıp zannedip duruyodum şimdi açıklığa kavuştu teşekkürler


LEYLALeyla712316

Açıklamanız çok iyi oldu.Minnettarım


brtgtrn

''we do not have opportunity to use english'' dedim kabul etmedi ?


Fememed

Hocam şöyle ki "we" çoğuldur. O yüzden kullanım olarak fırsat değil fırsatlar oluyor. Şimdi mesela biz şu şekilde bir cümle kurabiliyoruz. "Öğrencilerin kitabı var" ama bu cümleyi ingilizce kullanırken Kitaplar şeklinde yazmak gerekiyor çünkü her öğrencinin kitabı olmuş oluyor. Dolayısıyla Kitap çoğul şekilde kullanılıyor. Diğer türlü herkesin ortak olarak sahip olduğu tek bir Kitap olmuş olurdu. Bir diğer örnek ise mesela "İki kitap" İngilizcede "İki kitaplar" şeklinde kullanılmak zorundadır.


b.usamee

ya "we have no oppurtunity..." ya da " we don't have an opportunity..." olmalıdır.

çünkü sayılabilen isimlerin önüne mutlaka bir artikel gelmelidir.


kenansalyanman

"Benim onu gorme firsatim yok" cumlesinin cevirisinde "i do not have the opportunity to see her" yazdigimda "the opportunity" kabul edildi, ama bu cumlede "the" kullandim kabul edilmedi. Nedeni nedir acaba ?


rza35

no yerine not'ın olmamasının nedeni nedir acaba


AliEmreK.

"we have not opportunity for using english" olma mı?


Gulhan495630

To ve for ikisi de için anlamı verir Ama fiilden önce kullanacaksanız to, isimden önce kullanacaksanız for yazmalısınız.


Resul-

Ne saçma bi ekip bu o kadar uyarı gonderiliyor ama taktiklari yok


cevatim

cevaplardan birinde any opportunity kullanilmis oysa soruda hic kelimesi yok


sezilik

Eğer we don't have tümcesiyle cevap verecekseniz iki alternatifiniz var: 1-We don't have any opportunities to use English. 2-We don't have an opportunity to use English. (Fırsat kelimesi İngilizce de sayılabilen bir isim olduğu için bunu belirtmeniz gerekir cümlede.A/any bu durumu belirtmek için var.) Eğer we have no tümcesini kullanarak cevap verecekseniz a/any belirteçlerini kullanmanıza gerek kalmaz. We have no opportunity to use English.


ersozozlem

Change kelimesini kullandi, ama hic alakasi yok


domico

a chance yazmadım, chance yazdım, kabul etmedi


dirokyan

Chance yerine optionu neden kabul etmedi.


tolga82

Bu cümlede "use" fiili yerine "speak" fiili kullanılmalıdır. "use English" diye bir kullanım olmaz.


ogstr97

dil nasıl kullanılır ya speak dedim mantıklı düşünerek gene olmadı arkadaş


ogstr97

şu soruyu daha doğru çözebilmişliğim yok lütfen biri tam bir çözüm verebilir mi? neden for yok, an olmazsa ne olur, neden no kullanılıyor


srrsar8

Cevapta, to yerine for kullanmak yanlışmıdır?


Baver3421

to yerine for neden olmuyor


evrengn

"We have no" tarzan ingilizcesine benziyor.


BatuhanGza

We dont have time to use english. neden olmuyor


berke9090

''We do not have opportunities for use to english''


husonet

an yerine the kullanamaz mıyız?

örnek We do not have the opportunity to use English


Mehmet2318

"We do not have" kalibinda yanlis olan nedir


melek718946

Bazen boyle guzel aciklamalar geliyor. O zaman gercekten yararli oluyor. Cook tesekkurler


melek718946

Aciklama yapan sezilik b. Usamee Gülhan a cok tesekkurler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.