1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Was hat er denn?"

"Was hat er denn?"

Çeviri:Onun neyi var ki?

January 30, 2017

4 Yorum


bluenig

Onun neyi var? da doğru cevap olarak kabul edilmeli


future534057

Onun neyi var doğru cevap olabilmesi için onun neyi var ki!!! ile aynı anlamı vermesi gerekir. burda kullanılan """""ki"""" anlamda yaptıgı değişim sebebiyle "onun neyi var?" cümlesi dogru olarak kabul edilmemeli. Ki; zaten edilmiyor.


_za_ra_

denn orda vurgu icin var. ki yada peki anlami katabilir onun neyi var ki peki onun neyi var gibi


reyhansivis

denn tam olarak anlami ne

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.