"Onun bir oğlu var mı?"

Çeviri:Hat er einen Sohn?

1 yıl önce

6 Yorum


KorayCambu

Hat sie einen sohn ifadesi yanlış mı oluyor?

1 yıl önce

kazmyaz1

Sie kelimesi onlar anlamına geliyor da ondan olabilir

9 ay önce

manoftoday

sie o (kadin) anlaminada geliyor burda hatali

6 ay önce

oko303708

Hatali soru.. sie de olabilirdi

1 yıl önce

Batuhan_YILMAZ

Lütfen "er, sie, es" için uyan cevapları güncelleyin. Bunun gibi çok örnek var.

8 ay önce

Ilker908968

Sie de olması gerekiyor. Soruda bir erkeğe sorup sormadığını bilemeyiz! Sie olmaz diyenler Almanca'yı bıraksın.

5 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.