"Onun bir oğlu var mı?"

Çeviri:Hat er einen Sohn?

1 yıl önce

7 Yorum


KorayCambu

Hat sie einen sohn ifadesi yanlış mı oluyor?

1 yıl önce

kazmyaz1

Sie kelimesi onlar anlamına geliyor da ondan olabilir

1 yıl önce

manoftoday

sie o (kadin) anlaminada geliyor burda hatali

8 ay önce

oko303708

Hatali soru.. sie de olabilirdi

1 yıl önce

pelin0909

Ja ama sadece olabilirdi er yapmışlar demek ki bir oğlanın çocuğu var

1 ay önce

Batuhan_YILMAZ

Lütfen "er, sie, es" için uyan cevapları güncelleyin. Bunun gibi çok örnek var.

10 ay önce

Ilker908968

Sie de olması gerekiyor. Soruda bir erkeğe sorup sormadığını bilemeyiz! Sie olmaz diyenler Almanca'yı bıraksın.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.