"Onun bir oğlu var mı?"

Çeviri:Hat er einen Sohn?

January 30, 2017

10 Yorum


KorayCambu

Hat sie einen sohn ifadesi yanlış mı oluyor?

January 30, 2017

Mebose

Hat sie einen Sohn? dogru ancak dogru kabul edilmiyor. Almanca zaten zor bir dil adminler iyice zorlastiriyor.

March 16, 2019

kazmyaz1

Sie kelimesi onlar anlamına geliyor da ondan olabilir

December 14, 2017

manoftoday

sie o (kadin) anlaminada geliyor burda hatali

April 3, 2018

oko303708

Hatali soru.. sie de olabilirdi

April 22, 2017

pelin0909

Ja ama sadece olabilirdi er yapmışlar demek ki bir oğlanın çocuğu var

October 22, 2018

Batuhan_YILMAZ

Lütfen "er, sie, es" için uyan cevapları güncelleyin. Bunun gibi çok örnek var.

January 26, 2018

Ilker908968

Sie de olması gerekiyor. Soruda bir erkeğe sorup sormadığını bilemeyiz! Sie olmaz diyenler Almanca'yı bıraksın.

October 7, 2018

SibanM

"Hat sie einen Sohn?" yazdım, kabul etmedi.

January 24, 2019

Hseyin491097

yorumlara katılıyorum

January 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.