1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Onun bir oğlu var mı?"

"Onun bir oğlu var mı?"

Çeviri:Hat er einen Sohn?

January 30, 2017

14 Yorum


KorayCambu

Hat sie einen sohn ifadesi yanlış mı oluyor?


Mebose

Hat sie einen Sohn? dogru ancak dogru kabul edilmiyor. Almanca zaten zor bir dil adminler iyice zorlastiriyor.


kazmyaz1

Sie kelimesi onlar anlamına geliyor da ondan olabilir


manoftoday

sie o (kadin) anlaminada geliyor burda hatali


oko303708

Hatali soru.. sie de olabilirdi


pelin0909

Ja ama sadece olabilirdi er yapmışlar demek ki bir oğlanın çocuğu var


Batuhan_YILMAZ

Lütfen "er, sie, es" için uyan cevapları güncelleyin. Bunun gibi çok örnek var.


Ilker908968

Sie de olması gerekiyor. Soruda bir erkeğe sorup sormadığını bilemeyiz! Sie olmaz diyenler Almanca'yı bıraksın.


SibanM

"Hat sie einen Sohn?" yazdım, kabul etmedi.


Hseyin491097

yorumlara katılıyorum


ala612178

hat sie einen sohn doğru


huseyin333367

Onun neden sie er es oluyor onun demek seiner ihrer değil mi


BerlinerTR

Çünkü sohn'un artikeli der. İsmin i halinde, der artikeli den olur, ein yerine de einen gelir... Durum einen böyle

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.