"TheboyeatsanappleandIeatbread."

Переклад:Цей хлопець їсть яблуко, а я їм хліб.

1 рік тому

11 коментарів


H2yO6

Чому перед яблуком стоїть артикль "an"? A перед хлібом вже немає артикля "а"?

9 місяців тому

RomchikDem

Бо якщо слово починаєтьсч на голосну, то an має бути

5 місяців тому

4nAD4

Немає відповідноі букви на клавіатурі

1 рік тому

kolyaSandu

Є

1 рік тому

kolyaSandu

Є

1 рік тому

kolyaSandu

На жимаєте на і довго потім відпускаєте і буде ї

1 рік тому

ee5h

Але ж я написала правильно!!! То чому помилка???

2 місяці тому

Julia395104

Я написала правильно ,а мені чогось вибило помилку

1 місяць тому

yura370883

Нeмає букви на клавіатурі

1 рік тому

[заблокований користувач]

    я нагоошую ще і ще раз у моєму Андроід Не має літери"йі"Скільки можна проце писати?

    9 місяців тому

yaroslav521855

    Має бути в тебе українська клавіатура?

    4 місяці тому
    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.