Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The boy eats an apple and I eat bread."

Переклад:Цей хлопець їсть яблуко, а я їм хліб.

0
1 рік тому

6 коментарів


H2yO6

Чому перед яблуком стоїть артикль "an"? A перед хлібом вже немає артикля "а"?

3
Відповісти3 місяці тому

RomchikDem

Бо якщо слово починаєтьсч на голосну, то an має бути

0
Відповісти4 дні тому

kolyaSandu

На жимаєте на і довго потім відпускаєте і буде ї

1
Відповісти7 місяців тому

4nAD4

Немає відповідноі букви на клавіатурі

0
Відповісти1 рік тому

kolyaSandu

Є

1
Відповісти7 місяців тому

kolyaSandu

Є

0
Відповісти7 місяців тому