"I save the children."

Vertaling:Ik red de kinderen.

March 2, 2014

8 opmerkingen


IgorRusski

What kind of word is this? "red"

March 2, 2014

Lenkvist

It's a verb, the form is for first person singular, and it means "save". The infinitive is "redden" (to save).

March 2, 2014

Bertwerkho

Red betekent rescue

November 8, 2015

vigovinvis

ik red kinderen kan toch ook?

November 30, 2016

Legrelle.121

Ik had: Ik spaar de kinderen. Werd fout gerekend. Doch sparen werd door mij bedoeld als "ontzien"

January 18, 2018

Kamla209000

Ik schrijf iedere keer het antwoord goed, maar rekent steeds fout.

April 11, 2019
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.