Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"I save the children."

Vertaling:Ik red de kinderen.

0
4 jaar gelden

7 opmerkingen


IgorRusski
IgorRusski

What kind of word is this? "red"

1
Reageer4 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

It's a verb, the form is for first person singular, and it means "save". The infinitive is "redden" (to save).

2
Reageer4 jaar gelden

1960peter

Ik spaar de kinderen? Fout??

1
Reageer3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

Dat past waarschijnlijk beter als vertaling voor "I spare the children".

1
Reageer3 jaar gelden

vigovinvis

ik red kinderen kan toch ook?

1
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • Ik red kinderen - I save children
  • Ik red de kinderen - I save the children
0
Reageer1 jaar gelden

vigovinvis

oke bedankt :)

1
Reageer1 jaar gelden