"I save the children."

Vertaling:Ik red de kinderen.

4 jaar gelden

7 opmerkingen


IgorRusski
IgorRusski

What kind of word is this? "red"

4 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

It's a verb, the form is for first person singular, and it means "save". The infinitive is "redden" (to save).

4 jaar gelden

1960peter

Ik spaar de kinderen? Fout??

3 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

Dat past waarschijnlijk beter als vertaling voor "I spare the children".

3 jaar gelden

vigovinvis

ik red kinderen kan toch ook?

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • Ik red kinderen - I save children
  • Ik red de kinderen - I save the children
1 jaar gelden

vigovinvis

oke bedankt :)

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.