1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Your generation wears black."

"Your generation wears black."

Çeviri:Senin neslin siyah giyer.

March 2, 2014

79 Yorum


mcrali

"sizin" dedim, yanlis deyip "senin" diye istedi, ne fark eder, your iki anlama da gelmezmi arkadas, belki ben kibar adamim, sizin diye vurgu yapmak istiyom :)


AhmetSafa2

Aynı durumdan muzdaribim :(


beyzanur150505

Bende "sizin" dedim kabul etti


MerveSatar

Ama "sizin neslin siyah giyer"anlamlı bir cümlemi acaba??


Buseeeeyilmaz

Ben sizin dedim kabul etti zaten cevapte sizin nesliniz siyah giyer olacak


HasanAkgn1

Ben yazdim oldu belki sen sizin nesil yazmissindir


BTSV13

senin tekil ama sizin çoğul oluyor


imanaz1

Ama doğru.Duolingoda be olacagi belli değil


hardnrocker

"İyiler siyah giyer, bunu unutma." By Almora


efsane488545

Özne nasıl 3.tekil acaba burada s takısını anlamadım


cihatvar

your generation tekildir. generations demis olsaydi fiile s gelmeyecekti.


hardnrocker

I was told I needed more color in my life... So I added some colorful hangers. http://i.hizliresim.com/1dGWzN.jpg


SbzrO

Kara da siyah demek not düşülsün


HAMZA621960

Google çeviri "Kuşak siyah giyinir" diyor.
Ama kabul etmiyor


LordSagan

"Your Generation" olduğu için "kuşak" yerine "kuşağın" veya " kuşağınız" olması gerekir. Ayrıca Google'da yeni sistemi Nöral Makine Çevirisi bazen böyle küçük sorunlar çıkarabiliyor. Daha beta aşamasında bir sistem ama şimdilik gördüğüm kadarıyla mükemmel olacak gibi :)


headshoter1

What is generation? Bilen var mı?


xNurseGirlx

Cevap ''nesil nedir''


AhmetMut1

Nesil, jenerasyon, akran, aynı dönemde doğmuş kişiler demek.


dugtye

" generation" nesil demek


JavaLoper

your yahut you kullanıldığı zaman fiil'e 's' takısı gelmez lakin burda durum farklı olmuş bir hata mı var yoksa bir kalıp mı var bilmediğim


LordSagan

İkisi de değil :) Dediğiniz gibi "you" öznesinden sonra "s" takısı gelmez, lakin burada "your generation"dır. "Your generation" zamiri ise "This" veya "It" anlamına gelir. Yani "s" takısı gelir. Dikkat edin :)


mim_ai

Turkcede kara ,siyah anlaminda kullanmiyor mu?


TolgaAgl

Sülalen siyah giyer dedim yanlis dedi.


xNurseGirlx

O soru ne alaka? sülale ne alaka cevap ''sizin nesliniz siyah giyer''


MorukYasin

senin jenerasyonun siyah giymek dedim yanlış didi... :(


xNurseGirlx

yanlış yanıt vermişsin


engineer1907

yaşıtların demek yanlış mı olur?


Emir20072007

siyah giyer yerine siyahtir yazdim yanlis cikti


xNurseGirlx

çünkü cevap ''sizin nesliniz siyah giyer''


ozgur.gursoy

akranların kabul edilse olmaz mı


Caner638888

Program bazen you için sen'i kabul ediyor, bazen siz'i. Bazen de ayrım yapmıyor. Sebebi neydi ki?


LordSagan

Başka bir kelimede hatanız olup fark etmemiş olabilirsiniz. Biraz daha dikkatli bakın.


emocan22

ya arkadaşlar ben ne yaparsam yapayım akıcılık %7 yi geçmiiyo


xNurseGirlx

Cevap ''sizin nesliniz siyah giyer''


Sedef2525

"Kuşağın siyah giyer" ne saçma bir cümledir ya


[aktif olmayan kullanıcı]

    generation dönem olarak çevrilemez mi


greenterror

    Sizin nesil çoğul olmuyor mu neden yüklem s almış?


Zeynep516910

    Sizin nesil yani "O" nesil.Ayırt edemiyorsan herzaman özneye sor hangi nesil dersen " O nesil" cevabını alırsın. Bütün cümlelerde sorabilirsin.


Ayeglenkyl

    '' sizin nesliniz siyah giyer '' doğru kabul edilmedi. Neden?


zdelfinozen

    kuşak ya da çağ ne farkı var !


BLGEKUCU

    Ya generation deyince jenerasyon diyor öyle deyince de yanlış diyor


BeyzaRobyn

    Neden wear(s) oldu anlayamadım. Yalnızca she he ıt de s takısı gelmiyor muydu?


Halilbayra15

    DOĞRU , hiç bir yanlış yok


Yaar497328

    Siyah kuşak takar da kabul edilsin


merFaruk446737

    Senin donemin siyah giyer dedim kabul etmedi


xNurseGirlx

    çünkü öyle değil asıl cevap ''sizin nesliniz siyah giyer'' ya da senin nesil siyah giyer'' yardımım dokunmuştur bwlki


Nevo870548

    O ne demek ya kusagin siyah giyer ne?


miniklik

    senin nesillerin siyah giyecek yazdım fakat beyefendi mi desem hanımefendi mi yanlış saydı :( :( :( :(


xNurseGirlx

    beyefendi ve hanımefendi ne alaka?


Sametztrk

    Burada wears neden cogul olarak kullanilmis?


Turker90

    Buradaki wears giyinmek fiilidir. Özne de 3. Tekil Şahıs olduğu için -s geldi. O çoğul eki değil yani.


MehmetYILD14

    Senin neslin yanlış mı ?


dnndnmz

    siyah yerine kara yazdım kabul etmedi


Busra827

    generation,cağ anlamina da gelmez mi?


emreozupek

    Akran, kuşak eş anlamlı


antmerve

    Wears zayif degil mi


AlpTemurr

    Ben "nesil" yerine "yaşıtların" diye çevirdim


MahdiMoltaji

    Ben "wears'in" yerine wear yazdim, ama hala yanlişimin nedenini bülmüyorum


zisan.boler

    Yahu, ha nesil ha yaşıt. Kelimenin anlamının nesil olduğunu biliyorum ancak yaşıt diye çevrilmesi de hiç saçma değil.


coffeeson

    Generation kemlimesinde cogul eki s yi solemiyor ki


AhmetSafa2

    Senin yerine sizin dedim yanlış saydı. Halbuki ikisi de aynı. Doğru sayması lazımdı bence


Turker90

    Ben de "Sizin nesliniz kara giyinir" dedim. Siyah yerine kara dedim diye yanlış demesi kötü.


cmtsy

    "Giyinir" degil "giyer" olacak. Giymek fiilidir. Giyinmek giydirmek giydirtmek gibi çatı lara girmeyiniz.


mcrali

    Kanka burda da karsima ciktin lan :)


cmtsy

    Aynen kanka tam yol devam.


mcrali

    Sizin dedim, cevap senin dedi, hayir lingotum gitti yoksa sorun degil de :)


HasanKalay

    Kara ve koyu renkler dark olarak kulaniliyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.