1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Your generation wears black."

"Your generation wears black."

Çeviri:Senin neslin siyah giyer.

March 2, 2014

49 Yorum


mcrali

"sizin" dedim, yanlis deyip "senin" diye istedi, ne fark eder, your iki anlama da gelmezmi arkadas, belki ben kibar adamim, sizin diye vurgu yapmak istiyom :)


AhmetSafa2

Aynı durumdan muzdaribim :(


beyzanur150505

Bende "sizin" dedim kabul etti


MerveSatar

Ama "sizin neslin siyah giyer"anlamlı bir cümlemi acaba??


Buseeeeyilmaz

Ben sizin dedim kabul etti zaten cevapte sizin nesliniz siyah giyer olacak


hardnrocker

"İyiler siyah giyer, bunu unutma." By Almora


efsane488545

Özne nasıl 3.tekil acaba burada s takısını anlamadım


cihatvar

your generation tekildir. generations demis olsaydi fiile s gelmeyecekti.


hardnrocker

I was told I needed more color in my life... So I added some colorful hangers. http://i.hizliresim.com/1dGWzN.jpg


SbzrO

Kara da siyah demek not düşülsün


HAMZA621960

Google çeviri "Kuşak siyah giyinir" diyor.
Ama kabul etmiyor


LordSagan

"Your Generation" olduğu için "kuşak" yerine "kuşağın" veya " kuşağınız" olması gerekir. Ayrıca Google'da yeni sistemi Nöral Makine Çevirisi bazen böyle küçük sorunlar çıkarabiliyor. Daha beta aşamasında bir sistem ama şimdilik gördüğüm kadarıyla mükemmel olacak gibi :)


headshoter1

What is generation? Bilen var mı?


xNurseGirlx

Cevap ''nesil nedir''


AhmetMut1

Nesil, jenerasyon, akran, aynı dönemde doğmuş kişiler demek.


dugtye

" generation" nesil demek


JavaLoper

your yahut you kullanıldığı zaman fiil'e 's' takısı gelmez lakin burda durum farklı olmuş bir hata mı var yoksa bir kalıp mı var bilmediğim


LordSagan

İkisi de değil :) Dediğiniz gibi "you" öznesinden sonra "s" takısı gelmez, lakin burada "your generation"dır. "Your generation" zamiri ise "This" veya "It" anlamına gelir. Yani "s" takısı gelir. Dikkat edin :)


mim_ai

Turkcede kara ,siyah anlaminda kullanmiyor mu?


MorukYasin

senin jenerasyonun siyah giymek dedim yanlış didi... :(


engineer1907

yaşıtların demek yanlış mı olur?


Emir20072007

siyah giyer yerine siyahtir yazdim yanlis cikti


xNurseGirlx

çünkü cevap ''sizin nesliniz siyah giyer''


ozgur.gursoy

akranların kabul edilse olmaz mı


Caner638888

Program bazen you için sen'i kabul ediyor, bazen siz'i. Bazen de ayrım yapmıyor. Sebebi neydi ki?


LordSagan

Başka bir kelimede hatanız olup fark etmemiş olabilirsiniz. Biraz daha dikkatli bakın.


emocan22

ya arkadaşlar ben ne yaparsam yapayım akıcılık %7 yi geçmiiyo


xNurseGirlx

Cevap ''sizin nesliniz siyah giyer''


Sedef2525

"Kuşağın siyah giyer" ne saçma bir cümledir ya


[aktif olmayan kullanıcı]

    generation dönem olarak çevrilemez mi


greenterror

    Sizin nesil çoğul olmuyor mu neden yüklem s almış?


Zeynep516910

    Sizin nesil yani "O" nesil.Ayırt edemiyorsan herzaman özneye sor hangi nesil dersen " O nesil" cevabını alırsın. Bütün cümlelerde sorabilirsin.


Ayeglenkyl

    '' sizin nesliniz siyah giyer '' doğru kabul edilmedi. Neden?


zdelfinozen

    kuşak ya da çağ ne farkı var !


BLGEKUCU

    Ya generation deyince jenerasyon diyor öyle deyince de yanlış diyor


BeyzaRobyn

    Neden wear(s) oldu anlayamadım. Yalnızca she he ıt de s takısı gelmiyor muydu?


Halilbayra15

    DOĞRU , hiç bir yanlış yok


Yaar497328

    Siyah kuşak takar da kabul edilsin


EmreMertAltay

    ben nerede sen nerede siz olduğunu anlayamıyıcağım sanırım


Aleyna893869

    Neden "wears" wear olmaz mi


mehmet46892

    Bende senin dedim kabul etmedi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.