Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Яка відповідь вашої дружини?"

Переклад:What is your wife's response?

0
1 рік тому

3 коментарі


Andriy206715

Which is your wife's answer? не розумію чому цей варіант не підходить

0
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

"What is your wife's response?" - у запитанні йдеться про "зміст" відповіді дружини, а ваш варіант зі словом "котрий" (а у даному випадку слово "which" не може бути перекладеним як аналог "what") можливий у випадку, коли, наприклад, є кілька листочків з відповідями на запитання, даними різними людьми, і у вас запитують, которий листочок з відповіддю належить Вашій дружині (тобто "which" вказує тут на наявність варіантів вибору). Окрім того, слово "response" містить у собі більше значень слова "відповідь", "answer" ж є більш вузьким за значенням.

4
Відповісти11 рік тому

fish-key

What is (the) answer of your wife? - хто пояснить, чому тут потрібен артикль "the" і чи можна його опустити? Duo пропонує правильну відповідь з артиклем.

0
Відповісти4 місяці тому