1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Is your answer final?"

"Is your answer final?"

Fordítás:A válaszod végleges?

March 2, 2014

12 hozzászólás


budavari-takacs

"Ez az utolsó válaszod" -at ki akarja javítani a program arra, hogy "Ez a utolsó válaszod"


upeti

Nálam is megtette:-)


blumnebogn

Nálam is sajnos.


Fodorine

miért nem jó a " van végleges válaszod?"


dirctioner11

Azert, mert az az lenne, hogy "have you got a final answer?"


Szultana

Nálam is ez volt és jelentettem. Tegyétek ti is az ilyen hibáknál. :) Jó tanulást!


KatalinKov7

Mássalhangzó előtt a, magánhangzó előtt a névelőt kell használni.


darvaslevi

Is your finale answer? Ez igy helytelen lenne? Csak mert igy jobban hangzik.


ironcameleon

Is it your final answer?
Valóban jól hangzik, csak nem ugyanazt jelenti.


I-Marcsi

Ezt nagyon nehezen értettem, főleg az utolsó szzót

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.