"Is your answer final?"

Fordítás:A válaszod végleges?

4 éve

11 hozzászólás


budavari-takacs

"Ez az utolsó válaszod" -at ki akarja javítani a program arra, hogy "Ez a utolsó válaszod"

4 éve

upeti

Nálam is megtette:-)

4 éve

blumnebogn

Nálam is sajnos.

4 éve

Fodorine

miért nem jó a " van végleges válaszod?"

4 éve

dirctioner11

Azert, mert az az lenne, hogy "have you got a final answer?"

2 éve

torrance2222

Nálam is

4 éve

Szultana

Nálam is ez volt és jelentettem. Tegyétek ti is az ilyen hibáknál. :) Jó tanulást!

4 éve

KatalinKov7

Mássalhangzó előtt a, magánhangzó előtt a névelőt kell használni.

4 éve

szigeti.laszlo

Nálam is.

4 éve

darvaslevi

Is your finale answer? Ez igy helytelen lenne? Csak mert igy jobban hangzik.

4 éve

I-Marcsi

Ezt nagyon nehezen értettem, főleg az utolsó szzót

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.