Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Is it her?"

Tłumaczenie:Czy to jest ona?

4 lata temu

9 komentarzy


dani13x25

'Her' nie znaczy przypadkiem 'jej'? Napisałam 'jej' i mi nie zaliczyło. A w tłumaczeniu pisze 'jej'

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

"Her" może być albo odmienionym zaimkiem osobowym (tak jak tutaj) albo przymiotnikiem dzierżawczym (np.: This is her book = To jest jej książka). Zaimek dzierżawczy brzmiałby jednak "hers" (Czy to jest jej? = Is it hers?)

4 lata temu

LukaszRogu1

czy nie powinno byc Is it she? co oznaczalo by Czy to jest ona?

1 rok temu

MartynaKot2

Nie rozumiem tej zasady.

4 lata temu

eugeniusz543

Zależnie od miejsca w zdaniu "jej", piszemy her lub hers. Jezeli na końcu zdania jest her (jak w tym przypadku) znaczy to "ona". Jeżeli na końcu zdania jest hers znaczy "jej" (kogo, co, polski biernik).

3 lata temu

WiesawWjci

Ja też nie rozumiem znaczenia zaimka "her".

3 lata temu

manilah

a co by oznaczało pytanie Is it she?

3 lata temu

Mirek441507

Jakas bzdura ...

3 miesiące temu

mirek542371

Uwazam że powinno być IT IS SHE?

3 miesiące temu