Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Erkekler ve kadınlar okur."

Çeviri:The men and the women read.

4 yıl önce

57 Yorum


sevvalgencc

Man nasil okunuyor men nasil okunuyor

4 yıl önce

vnylmz1

Man adam men adamlar

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

şurada hoparlöre basıp arka arkaya dinlerseniz kavrarsınız muhtemelen https://translate.google.com/#en/tr/man%20men

3 yıl önce

TEGN3

Man biraz kalin oluyo

2 yıl önce

SamedMuhsin

aynen

3 yıl önce

SerhatYurd

"The men and the women read" niye yanlış ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cevap o zaten yukari bakarsaniz. $ikli soruda ciktiysa "the"siz olanlari da issaretlemelisiniz

4 yıl önce

seymasuzan

Hayir oyle deil diyer turlu ingilizce yazmada ciktI o zaman nasil yazariz

3 yıl önce

yagmur_123

Hayir cevapta guys diyor

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mens ya da mans yazarsanız bu ikisi yanlış olduğundan bunlara en benzeyen guys çıkabilir karşınıza. hatanız orada

3 yıl önce

mertayfun

ve men

3 yıl önce

smallville_

Site nadirde olsa bazen hata yapıyor çevirilerde dostum.

3 yıl önce

vnylmz1

Bende anlamadım

3 yıl önce

Caner_K

read yerine reads olmaz mı

4 yıl önce

muhammed1905gs

caner karaoğlan olur

2 yıl önce

yasemin.ca2

The men=Adamlar, Adamlar=they

4 yıl önce

pembeee

Erkek boy demek aciklamada guys diye cikiyor

4 yıl önce

nakkoo

Hayır erkek man demek boy oğlan

4 yıl önce

Mrs.Eminem

Anladm

3 yıl önce

karaval-01

girl kabul edilmiyor guys kabul ediliyor çook saçma oldu

3 yıl önce

mehmetcakmaz

burada neden "men and women read" kullanılamıyor ?

3 yıl önce

Arsenik013

read yerine harf hatası yapıp red yazdım kabul etmedi , harf hatalarına tolerans göstermeli...

3 yıl önce

bilmemkimim

Man nasıl men oluyor ya

2 yıl önce

cenkcokun0

ayn.yapamdım.gitti

2 yıl önce

Efe1234567890

The neden koymuşlarki

2 yıl önce

Efe1234567890

The neden koyulmuş

2 yıl önce

gkenaz0

erkekve kadınlar diye man olur

2 yıl önce

Zynp.x

Selcan Hanım oradaki read neden reads olmuyorda s takısı gidiyor ?

1 yıl önce

Zynp.x

?

1 yıl önce

Zynp.x

Bu arada adinız selcan hanımdı dimi

1 yıl önce

Nihalkl3

Ama kadesim sen bana man diye öğrettin nasıl men oluyor heeee

1 yıl önce

mustafa533928

men neden adamlar

1 yıl önce

KissMyAdonis

çünkü ingilizcede man kelimesi mans diye cogul yapamıyorsunuz men yapılıyor

1 yıl önce

mustafa533928

thanks KissMyAdonis

1 yıl önce

ozgedokuman

guys kelimesi çocuklar anlamına gelmiyor mu

1 yıl önce

A.T003

The niye geliyor

8 ay önce

ZHAL404097

Woman nin yada men önce yazilişi farketmiyo

6 ay önce

Eskbay

The men the woman read, yazıyom yanlış diyo

5 ay önce

elcin256044

Read yerine reads yazdim yanliş diyor read ile reads arasinda fark nedir?

5 ay önce

nisanurkar18

The boys ta olur bu saçma

5 ay önce

amirghanba2

S

4 ay önce

evvalKara6

'The' yazmamamız normalda yanlış sayılmıyor diye biliyorum?

3 ay önce

nuren437304

Guzel zevkli bir uygulama

2 ay önce

melo5835

Arkadaşlar bazı alıştırmalarda men reads oluyo bunda neden read

4 yıl önce

yasemin.ca2

Men reads olmaz. O man reads olmalı. Men adamlar, man adam demek

4 yıl önce

islimgul27

Ama soruda erkekler ve kadinlar diyor yani "mens " ve" womans "olmaz mi

3 yıl önce

smallville_

erkek (adam) ın singular'ı man plural'ı ise men dir. kadının singular'ı woman plural'ı ise women'dir s takısı ile çoğaltamazsın

3 yıl önce

smallville_

Yani men and women olacak mens veya mans veya womans yanlış

3 yıl önce

AMT1745

Ben de öyle yazdım Yanlış dedi :)

3 yıl önce

cuteleptir

Kadinlar ve erkekler diyor s takisi gelmeli cevapta tekil olarak veriyor yanlislik var!

3 yıl önce

Muhammet123123

Türkçemiz varken ingilizce yapıyoz

3 yıl önce

defne292

men s and women s read olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir, tekil man, cogul men.

4 yıl önce

IbrahimKil

Erkekler diyo mens yazıyorum kabul etmiyo

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cunku erkegin tekili man, cogulu men. duzensiz.

4 yıl önce

esramerve

Man : adam Men : adamlar demek s takısına gerek yok :)

4 yıl önce

berra2001

zaten cogulu men

4 yıl önce