Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Dívky pijí vodu."

Překlad:Girls drink water.

před 1 rokem

15 komentářů


Vendy594221

jsou snad 3 osoba ne? tak tak bude asi s ale není proč??

před 1 rokem

OsobaMoje

Protože jde o množné číslo, proto není "s" na konci slovesa.

před 5 měsíci

eliska796577

gerl drinks wader

před 2 měsíci

eliska796577

girls dtimk wader

před 2 měsíci

eliska796577

girl drpinks wader

před 2 měsíci

eliska796577

girl drinks water

před 2 měsíci

eliska796577

girls drink wster

před 2 měsíci

eliska796577

mnerozumim

před 2 měsíci

MarekDvok

proč je špatně a water?

před 4 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

protoze tekutiny jsou nepocitatelna podstatna jmena a ta nemaji neurcity clen

před 4 měsíci

MarekDvok

děkuji

před 4 měsíci

eliska796577

o0

před 2 měsíci

eliska796577

gerls drink wadr

před 2 měsíci

eliska796577

množné číslo

před 2 měsíci