A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Előre"

Fordítás:To the front

4 éve

13 hozzászólás


CsonkaPter

Ahead miért nem jó?

3 éve

Istvan50

Forward miért nem jó? - jelentem.

4 éve

barnak01
barnak01

Elfogadja

3 éve

oregkvinto

sokszor hallani a filmekben hogy go ahead.?

3 éve

HahnCsaba
HahnCsaba

A forth is azt jelenti, nem?

3 éve

TamieWolf

Én csak szórakozásból játszogatok ezzel, kitűnő vagyok angolból, nem is szoktam tanulni, de mi upfron-tot tanultunk nem to the front-ot

3 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Go ahead! <- nem fogadta el, jelentettem. 2015.12.10.

2 éve

Szanto1
Szanto1

Menj tovább!

1 éve

leroi159

go ahead--miért nem jó ?

2 éve

KovcsJzsef15

Jó már a "forward"!!!

1 éve

naggiolt

Go ahead még most sem jó.

1 éve

Rzsi9

A szóhalmazban nem adta meg a forward-ot. Egy kezdő, aki ezt megjegyzi.

11 hónapja

JzsefLesk

Western front or Eastern front? :D

9 hónapja