1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is your hat orange?"

"Is your hat orange?"

Çeviri:Şapkan turuncu mu?

March 2, 2014

32 Yorum


DncrSntrk1905

Senin şapkan turuncumu kabul edilemez mi?


AyesDer

TURUNÇU ŞAPKA SENİN Mİ demek olmuyor mu


Selcen_Ozturk

hayır o "is the orange hat yours?"


withoutluck

is your değilde are your olmayacak mı


ertugrul21

Özne tekil- your hat


Sdr.42

Orada yardimci fiil (is) ,ozneyi (you yu) nitelemiyor,sapkayi yani "hat" i niteliyor.


mlhzkn

senin turuncu şapkan mı deyince olmuyor .sırf bu soru için tekrar yapmak zorunda kaldım


ozlemnur63

Turuncu ve portakal rengi arasındaki fark nedir? Neticede eğer aynı renklerdir diyorsanız iki cevabı da kabul etmeniz gerekmez mi?


11411411211

Evet. 1 konuda haklisin orange hem portakal hem de turuncu olarak anlasiliyo onu cumleden anlamissin ama orange color demiyoki. Sadece orange kabul edilir.


ozlemnur63

Kusura bakmayın ama cevabınızı anlayamadım. Orange color demiyor ki ne demek? Ben böyle birşeyi kastetmedim ki? Türkcede renklerin yanına turuncu renk veya portakal rengi diye yazılabilir eğer bunu kastediyorsanız benim sorum burada rengi yazmış yazmamış üzerine değil, tekrar okur ve cevaplandırırsanız sevinirim. Teşekkürler...


arzu0011

Senin şapkan turuncumu yazdım kabul etmedi


fatmanur2015

Ya oradaki "mu" yu da saymayın


sddkanurko

Sacma your niye koyuyosunuz


KbraBahe

Her turlu denedim olmuyor sinir oldum ya


Aknilesiz

Sizin şapka turuncu mu? Yazdım olmadı


prenses04kh

Bence turuncu ve portakal rengi aynı şey değil mi?


ozcan_glnc

Neden are değil de is


WalatYldz

Bunun soru olup olmadigini nasil anlicaz normal konusmada bu soru isareti olmicak


abdullah950462

sizin şapka turuncumu yu neden kabul etmiyorki


dragotreis

İyice manyaklaştı. Senin şapkan dedim yanlış; şapkan dedim yanlış. Siz/sen yeşil bir elma yersin/yersiniz dedim yanlış. ULAN BİR YANLIŞLIK VARSA O DA BU SALAK UYGULAMA DA.


SiriusBlack99

Şapkan portakal mı? Kfkekcjjfkf


Atilla924794

Colour nerde soru eksik


Mia334794

Senin sapkan turuncu mu? Kabul edilmedi acaba neden ?


army396

"Is your" yerine "are your" olması gerekmiyor mu?


iremsu26

Orada kastedilen şey şapka. O yüzden"Is" oluyor


NuviVine

"You" are gelmiyormu? Başa are olması gerekmezmi?


gunayhmet

Şapkanda portakal mi var dedim Kabul etmedi !:(


Mert384910

You we they e are gelmiyor mu burada are your olması gerekmez miydi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.