A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Miért felelős ő?"

Fordítás:What is he responsible for?

4 éve

14 hozzászólás


RonaldoHUN

A miért-re a why-t hozza, azt sugallva, mintha az lenne a kérdés, hogy "miért ő a felelős", miközben ez a kérdés arra utal, hogy "mik azok a dolgok, amiért ő felel"

4 éve

Maminti.
Maminti.

Viszont magyarul így lenne a helyes: Miért felel ő? Esetleg: Mikért felelős? Mert én is úgy értelmeztem, hogy "Miért ő a felelős?"

4 éve

AdriennBer2

Korábban ugyanerre a kérdésre a what szót használtam, nem fogadta el,mert a why szót kellett volna.. Erre most azt használom, most meg ezt nem fogadta el, mert hogy a what szót kellett volna! Most akkor mi van ??

4 éve

JutkaBerecz

A what ha személyre vonatkozik=mifajta milyen milyenek ha tárgyra =mit miket a why okra célra vonatkozik=miért itt személyre vonatkozott.Ettől függetlenül ha jelentetted lehet hogy elfogadják.

4 éve

dalmika82

Nekem is már többször ugyan ez volt a problémám!!!!!

2 éve

caeiros

Ehh a for-t az elejére raktam.

4 éve

Lilii25

Why jó, nem?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Csalafinta egy mondat ez. :) A "why" azért nem jó, mert nem arról van szó, hogy miért (mi okból) ő a felelős, hanem, hogy mi az a dolog (esemény), amiért ő felel.

4 éve

JutkaBerecz

nem jó ,ha elolvasod jó néhányunk ugyanazt a hibát követte el mint te.

4 éve

Luczgizi

Eleg ketertelmu, ezert a why-t hasznaltam.

4 éve

balazsi

Én is a why-t használtam.

4 éve

JutkaBerecz

szintúgy szivecske el

4 éve

tucika

why mellé a what miért nincs feltüntetve ha csak a ki nem írt fordítást fogadja el???

3 éve

espontapon1

A miért ő a felelős=why, mi az amiért felelős=what, ezt hogy lehet eldönteni,hogy mire utal a kérdés?

8 hónapja