1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Już z Tobą o tym porozmawiał…

"Już z Tobą o tym porozmawiałem."

Tłumaczenie:I already talked to you about it.

March 2, 2014

6 komentarzy


rokoco1

A nie może być " i just talked..." ?


yuioyuio

Nie może, ponieważ "just" = "właśnie, przed chwilą".


kzyz

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć czy with zamiast to też mogło by być czy nie?


Maxiimumr

Tak, "with" też mogłoby być spokojnie, w końcu to także znaczy "z (kimś)". ;)


Cysiek

Poprawnie jest również "i already talked about this with you"


RyszardJahn

~ nie może być #porozmawiałem# ~ lecz #rozmawiałem# (błąd w aspekcie polskiego czasownika)

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij