"Kadın annesine geri döner."

Çeviri:The woman returns to her mother.

4 yıl önce

37 Yorum


omerkilic

Ben "turn back" olarak kullandım

4 yıl önce

altugcyhn

bu cümledeki "to"nun anlamı nedir hangi durumlarda kullanılır

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

"to" cümleye yönelme anlamı katar.

her mother = annesi

to her mother = annesine

4 yıl önce

MuratTuran1

Turn back dogru olmazmi?

4 yıl önce

ufukala1

Come back olmaz mı peki?

4 yıl önce

muaz.budak

Come back - geri gelmek Return - geri dönmek

4 yıl önce

zelihanur255047

Coma back kelime anlamı olarak "geri gelmek" demek. Yani kelime olarak uymuyor

5 ay önce

KdrKT

ben de turn backi kullandım doğru olması lazım

4 yıl önce

cebeltr

Başına bir the koymadık diye...

3 yıl önce

Sinem.Duo

mom = mother aynı anlama gemiyor mu, mom versiyonunu doğru kabul etmedi ?

2 yıl önce

LadyMelPool

Aynen

2 yıl önce

umit_ari

To olmasa ne olur ?

3 yıl önce

musti2702

"Annesi" olur "annesine"olmaz yani anlayacagin gibi yonelme eki

1 yıl önce

Semaeser

mom u kullandım kabul etmedi

3 yıl önce

nilsuergul.67

Ama mum ve mother da anne demek değil mi ?

2 yıl önce

LadyMelPool

Bence de

2 yıl önce

AyeTuran5

"Goes back" geri gitmek anlamında aslında ondan kabul etmemiş olabilir mi?

2 yıl önce

HalilUtku

Arkadaslar bu soru da ikinci cumlede the woman returns to their mother diyor . Arkadaslar their ne demek yardim ederseniz sevinirim

2 yıl önce

ikra553135

Their onların demek

1 yıl önce

EsinEkinci

His mother olmuycakmıydı

1 yıl önce

AhmetSngr34

Kadin olduğu icin her the man olsaydı his olurdu

8 ay önce

SalihBozac1

Yav doğru yu yazı yoruz gene kabul etmiyo. Bu ne iş can sıkıyo

9 ay önce

azranurkal

A yerine yanlislik la e yazdim yanlis saydi

8 ay önce

FoxDesings

The olmasada birley değişmez kadın özel isim olarak kullanılmamış

7 ay önce

Berkay62585

Return yerine turn back olmaz mı

6 ay önce

nisa100821

Her unutmuşum diye yanlış kabul ediyor

6 ay önce

zelihanur255047

Turn back neden olmuyor?

5 ay önce

nurcankg
nurcankg

"The woman goes back her mother" yapısında bozukluk mevcut mu?

5 ay önce

havvayavuz

Bazen to istiyor bazen istemiyor. Cidden karışık

4 ay önce

assafurkan1996

She goes back to her mother doğru degilmi

1 yıl önce

Shahrazad26

Doğrudur.

1 yıl önce

assafurkan1996

She goes back to her mother

1 yıl önce

HalilKeman

Goes back yazdım kabul etti. Mantıken doğru tabi

4 yıl önce

ozlemuhl

Ben the lady yazdim neden olmadi

3 yıl önce

CumaAkta

Az önce üçüncü seçeneği türkçeye çevir kısmında vermişti şimdide aynı cümleye yanlış dedi... enteresan

3 yıl önce

TubaB.1

Bu dogru bence??

2 yıl önce

BurakBalka

Come back yanlis degil aslinda.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.