Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"They made the bed today."

Μετάφραση:Αυτοί έφτιαξαν το κρεβάτι σήμερα.

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


BillDouman

Αυτοί φτιάξανε το κρεβάτι σήμερα. Γιατί είναι λάθος;

πριν από 1 χρόνο

xaitini77

Γιατι εφτιαξαν ειναι πιο σωστο.

πριν από 1 χρόνο

Romina20162

"στρωσανε"?

πριν από 1 χρόνο

I.Schmidt1
I.Schmidt1

Φτίαξαν και φτίαξανε are not wrong, they are used orally - as far as I know Στρώσανε I often heard not only for the bed but also for the table

πριν από 1 χρόνο

ilVp9

Όλα τα κατάλαβα τώρα...

πριν από 10 μήνες