1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτοί κοκκίνισαν."

"Αυτοί κοκκίνισαν."

Μετάφραση:They turned red.

January 31, 2017

3 σχόλια


BillDouman

They transformed to red σωστό αλλά they turned to red λάθος. Γιατί δεν γίνεται να χρησιμοποιηθεί στην 2η περίπτωση πάλι το "to" ;


Paul525072

They became red γιατι ειναι λάθος;


jaye16

Είναι ήδη μία από τις αποδεκτές μεταφράσεις στη βάση δεδομένων μας.

.Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ .

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.