1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Was wird er gesagt haben?"

"Was wird er gesagt haben?"

Çeviri:O Ne demiş olacak?

January 31, 2017

13 Yorum


YucelBilgi

= o ne söylemiş olacak


DavidTennant5

Aynen bende de kabul etmedi. Cevap çeşitliliği az.


smailLaap

O ne söylemiş olacak başına özne gelmesinin nesi yanlış


AsmKeskin1

Kabul etmediği şey özne değil, başında o var ama demek fiilini istiyor, söylemek fiilini değil, neden bilmem


akincimd

Yanlış değil.


hamideogut

Evet bence de,orada er diyor


messer689857

Ne demiş olacak o?


sametsalam2

gelecek zamanda pek özne kullanılmıyor,sanırımm


SabineBergmann1

evet, bu sefer Almancada çok sık kullanılmıyor.


akincimd

Bütün zamanlarda özne kullanılır.


akincimd

O ne demiş olacak? Daha doğru tercüme. Ne değil ne olacak. Lütfen düzeltiniz.


akincimd

O ne söylemiş olacak? Aynı zamanda doğru kabul edilmeli.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.