"O vejetaryen değil."

Çeviri:Er ist kein Vegetarier.

January 31, 2017

6 Yorum
Tartışma kilitli.


pastelzar

der Vegetarier , die Vegetarierin (biri erkek biri kadin icin kullaniliyor)


renas217522

Sie ist kein vegetarier yada Er ist kein vegetarier... Farkı ne ki


PhoenixLavender

kadınlar için vegetarierin kullanılıyormuş


BeyANur

Mesleklerde olumsuzluk yaparken kein kullanılır


furkhan

"Sie ist keine Vegetarierin."

Biri bana bunu açıklarsa sevinirim. Vejetaryen niye öyle olmuş. Ve neden "keine" gelmiş.


Nur535

Sie ya da er ist kein Vegetarier arada fark yok sie neden dogru kabul edilmiyor ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.